مگ بلاگ

برنامه وابسته Temu چگونه کار می کند و آیا قانونی است؟

برنامه وابسته Temu چگونه کار می کند و آیا قانونی است؟

اگر فکر می کنید برنامه وابسته Temu خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، شما تنها نیستید. علیرغم شعار «مثل یک میلیاردر خرید کنید»، تمو سابقه متفاوتی دارد. برخی گزارش‌ها مبنی بر اشتراک‌گذاری داده‌های این اپلیکیشن وجود دارد، بسیاری از مشتریان ادعا کرده‌اند که این یک کلاهبرداری است، و حتی یک شکایت دسته‌جمعی علیه Temu به خاطر حفظ حریم خصوصی داده‌ها وجود دارد. با این حال، بسیاری از مشتریان Temu با موفقیت محصولات را با قیمت های پایین خریداری کرده اند. اما این به چه معناست برای برنامه وابسته؟

خوب، اگر به دنبال محصولات رایگان هستید، آن بخش از برنامه وابسته Temu قانونی به نظر می رسد. به عنوان بخشی از یک فرو رفتن عمیق در بازار چین، تایم با بریانا لوکی، زنی در تگزاس که 200 دلار اقلام رایگان از Temu دریافت کرد، مصاحبه کرد. او گفت: “من می دانم که چیزهای زیادی در اطراف وجود دارد که ممکن است قانونی نباشد.” “اما این بود.” و یک پیمایش سریع در TikTok این را بیشتر ثابت می کند، با تعداد زیادی از اینفلوئنسرها که “Temu hauls” خود را از مواردی که به صورت رایگان دریافت کرده اند به نمایش می گذارند.

با این حال، پرداخت پول نقد هنوز مشخص نیست. به غیر از ادعاهای مطرح شده توسط Temu و تعداد معدودی از اینفلوئنسرهای آنلاین، هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که ثابت کند Temu به شرکت های وابسته خود پول واقعی می دهد. بخش عمده ای از توصیفات از برنامه های وابسته و تأثیرگذار به اعتبارات Temu و محصولات رایگان اشاره می کند. اگرچه ممکن است برخی از آنها از طریق این برنامه دستمزد دریافت کنند، اما اگر قصد ثبت نام دارید، سایر مناقشات آن مستحق بررسی هستند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید