مگ بلاگ

برنامه ورزشی جدید اپل برای آیفون، حتی در فصل خارج از فصل نیز ضروری است

برنامه ورزشی جدید اپل برای آیفون، حتی در فصل خارج از فصل نیز ضروری است

اسکرین شات ها و جزئیات مختصری که توسط اپل ارائه شده است، راه های متعددی را که می توان از این برنامه برای ردیابی ورزش استفاده کرد، نشان می دهد. اپل گفت که این اپلیکیشن برای سادگی ساخته شده است و تنها با چند ضربه به کاربران آنچه را که می خواهند ببینند، می دهد. این امر در صفحه خوش‌آمدگویی که کاربران هنگام باز کردن برنامه با آن استقبال می‌شوند، مشهود است. صفحه نمایش لیستی از بازی های برجسته را نشان می دهد و به کاربران اجازه می دهد نگاهی سریع به امتیازات و زمان بازی های منتخب بازی های برجسته داشته باشند.

همچنین یک صفحه نمایش امتیاز وجود دارد که به عنوان یک مرکز برای نمرات بازی های اخیر و در حال انجام عمل می کند. شما می توانید این صفحه را برای نمایش لیگ های خاص، تیم های مورد علاقه یا مسابقات سفارشی کنید. موارد دلخواه انتخاب شده در برنامه My Sports اپل به طور خودکار با برنامه Apple Sports همگام می شوند.

با ضربه زدن روی یک مسابقه، دید کلی دقیقی از آن به کاربران ارائه می شود. در مورد یک بازی Giants-Dodgers MLB، کاربران می‌توانند آمار مربوط به هر دوره را مشاهده کنند، از جمله ضربه‌ها، هوم ران‌ها و ضربه‌آوت‌ها برای هر تیم. کاربران همچنین می‌توانند اطلاعاتی درباره لیگ‌های خارج از بازی‌های خاص، از جمله امتیازات تیم، اطلاعات مربوط به بازی‌های آینده، آمار تیم‌ها و جزئیات ترکیب دریافت کنند. این جزئیات را می توان با ضربه زدن روی یک لیگ در صفحه خوش آمدید یا از طریق صفحه حساب سفارشی خود، جایی که می توانید لیگ ها و تیم ها را جستجو کنید، دسترسی پیدا کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید