مگ بلاگ

بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است با مک بوک اپل خود مرتکب شوید

بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است با مک بوک اپل خود مرتکب شوید

اکنون، هزاران دلار برای خرید یک مک‌بوک کاملاً جدید خرج کرده‌اید، فقط برای اینکه با صرفه‌جویی چند دلاری هنگام خرید شارژر مک‌بوک، به آن آسیب بزنید. اگر دیگر نمی‌توانید از سیم شارژی که همراه دستگاهتان است استفاده کنید، همیشه توصیه می‌شود به جای انتخاب شارژر شخص ثالث، یک سیم شارژ جدید را مستقیماً از اپل خریداری کنید. در حالی که یک شارژر ضربه ای ممکن است دستگاه شما را بدون مشکل شارژ کند، اما اغلب فاقد ویژگی های ایمنی بسته شارژرهای اپل هستند.

در نهایت، این بدان معنی است که آنها بیشتر در معرض اتصال کوتاه و حتی آتش گرفتن هستند. در حالی که مطمئناً مواردی وجود داشته است که شارژرهای مستقیم اپل مانند زمانی که کابل USB یک iPad در سال 2010 ذوب شد، ذوب شده اند، مطمئناً خطر در مورد شارژرهای شخص ثالث بیشتر است. حتی اگر AppleCare+ داشته باشید، آسیب‌هایی وجود دارد که AppleCare+ آنها را پوشش نمی‌دهد. این شامل هر گونه آسیب ناشی از تجهیزاتی است که توسط ضمانت نامه Apple محافظت نشده است، مانند آسیب درگاه شارژ ناشی از شارژر شخص ثالث.

یک کابل شارژ USB-C اصلی 240 واتی 29 دلار قیمت دارد، در حالی که یک کابل شارژ 60 واتی USB-C 19 دلار قیمت دارد و شما طیف وسیعی از آجرهای مناسب را دارید که از 35 تا 140 وات متغیر است. به یاد داشته باشید که تعویض باتری یا مک بوک جدیدتر هزینه بسیار بالاتری دارد – بنابراین، قبل از استفاده از شارژر شخص ثالث، به هزینه آن در مقابل آسیب احتمالی فکر کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید