مگ بلاگ

بهترین بند سینه مانیتور ضربان قلب در سال 2023، رتبه بندی شده است

بهترین بند سینه مانیتور ضربان قلب در سال 2023، رتبه بندی شده است

صادقانه بگویم، Coospo H808S بهترین بند سینه مانیتور ضربان قلب در بازار نیست. اما این کار را انجام می دهد و چیزی که جایگاه خود را در این لیست کسب می کند این است که این کار را با هزینه بسیار کمتری نسبت به رقبا انجام می دهد. شما می توانید Coospo H808S را با قیمتی در حدود 30 دلار خریداری کنید که به طور قابل توجهی کمتر از گزینه های درخشان تر Garmin، Polar، Wahoo و دیگران است.

علیرغم ارزان‌تر بودن، بند سینه هنوز تمام ویژگی‌های اولیه‌ای را که در مانیتور ضربان قلب می‌خواهید، دارد. این با چندین برنامه و تجهیزات تناسب اندام مانند Nordic و Peloton سازگار است. دقیق است و دارای بلوتوث و ANT+ برای جفت شدن دوگانه است. بند نرم آن به اندازه کافی راحت است و بین 65 تا 95 سانتی متر قابل تنظیم است.

Coospo H808S دارای گزینه های رنگی بیشتری نسبت به سایر رقبای گران قیمت خود است، با مانیتورهای سیاه و سفید و بند های مشکی، قرمز و آبی. با این حال، یکی از اشکالات این گزینه مقرون به صرفه، باتری کوچکتر آن است. قبل از نیاز به تعویض حدود 300 ساعت دوام می آورد، در حالی که سایرین در این لیست می توانند 400 تا 500 ساعت کار کنند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید