مگ بلاگ

بهترین زمان سال برای معامله در مورد محصولات اپل

بهترین زمان سال برای معامله در مورد محصولات اپل

خرده فروشان اصلی معاملات رقابتی را برای طیف گسترده ای از کالاها در جمعه سیاه و دوشنبه سایبر ارائه می دهند و محصولات اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. Walmart ، Best Buy ، Costco و Target گزینه های مناسبی در این زمان از سال هستند ، زیرا همه فروشندگان مجاز اپل هستند. آمازون همچنین یک فروشنده مجاز است ، بنابراین می توانید در این رویدادهای فروش ، معامله بسیار خوبی را در غول تجارت الکترونیکی ربوده اید.

به طور مشابه، اپل هر سال معاملات بازگشت به مدرسه خود را راه اندازی می کند. این معاملات برای دانشجویان، معلمان مدارس خانگی، اساتید و کارکنان در دسترس است. اگر در یکی از این دسته بندی ها قرار بگیرید و الزامات اپل را برآورده کنید، تخفیف قابل توجهی بر روی محصولات مختلف اپل، از کامپیوترهای مک گرفته تا آیپد، دریافت خواهید کرد. اگر نه دانش‌آموز هستید و نه معلم، ممکن است همچنان بتوانید از یک فروشنده مجاز معامله خوبی دریافت کنید.

سپس روز یادبود ، روز کارگر و روز آمازون نیز وجود دارد. بسته به محصول اپل که می خواهید، باید این رویدادهای فروش را برای تبلیغات و تخفیف ها نظارت کنید. دوره بین کریسمس و سال نو نیز به دلیل تخفیف های پایان سال و تخفیف تعطیلات، زمان خوبی برای انجام این کار است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید