مگ بلاگ

بهترین معاملات تلویزیونی مارس 2024: تبلیغات و تخفیف‌های جدید

بهترین معاملات تلویزیونی مارس 2024: تبلیغات و تخفیف‌های جدید

اگر به دنبال بزرگ‌ترین تلویزیون ممکن برای پول خود هستید، پس از آن بهترین رقیب آشکار TCL است. این شرکت چینی که به خاطر تلویزیون‌های باارزش چشمگیرش شناخته می‌شود، یک تلویزیون LED 98 اینچی در حال حاضر با قیمتی کمتر از 2000 دلار به فروش می‌رساند.

هم آمازون و هم بست بای این معامله را از زمان نگارش این مقاله در دسترس دارند، و اگرچه در مورد آنچه که MSRP در ابتدا بوده است در تضاد هستند – همانطور که عجیب است، وب سایت TCL که سومین قیمت خرده فروشی را فهرست می کند – داده های تاریخچه قیمت آمازون نشان می دهد که قیمت آن از اواخر سال 2023 تا 3999.99 دلار ثبت شده است.

همانطور که تصویر تبلیغاتی TCL بالا اشاره می کند، این یک است مقدار زیادی تلویزیون، که تقریباً ردپایی از یک تشک سایز ملکه دارد. در مورد ویژگی‌هایی که امروزه در یک تلویزیون جدید به دنبال آن می‌گردیم، برخی از آن‌ها را دارد، اما نه همه. صفحه نمایش دارای نور مستقیم است، بنابراین لازم نیست نگران روشنایی ناهموار باشید، اما برای افزایش کنتراست، کم نوری محلی ندارد. در غیر این صورت، دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر، هر چهار استاندارد HDR، طیف رنگی گسترده، سیستم عامل Google TV با Google Assistant، چهار ورودی HDMI (یکی با ARC/eARC) و حالت خودکار کم تأخیر است. .

اگر می‌خواهید با بودجه نسبی بالا بروید – 2000 دلار قیمت بودجه نیست، اما این قیمت است است برای یک تلویزیون 98 اینچی — پس این تلویزیون برای شما به نظر می رسد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید