مگ بلاگ

بهترین نامزد MWC 2024: HONOR Magic6 Pro

بهترین نامزد MWC 2024: HONOR Magic6 Pro

Magic6 Pro که توسط پلتفرم قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 پشتیبان‌گیری می‌شود، دارای بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه است که برای کمک به کاربران مدرن برای استفاده از فناوری‌های نوظهور طراحی شده‌اند. صفحه نمایش 6.8 اینچی آن ترکیبی از مواد پیشرو در صنعت جذب شوک و مقاوم در برابر سقوط با حالت های مختلف برای کاهش فشار چشم و بهبود تجربه کاربر است. حالت‌های صفحه‌نمایش توسط ابزارهای هوش مصنوعی پشتیبان‌گیری می‌شوند و به دستگاه اجازه می‌دهند تا به طور خودکار روشنایی و الگوهای رنگ را بسته به زمان روز تنظیم کند.

Magic6 Pro هنگام ثبت تصاویر و فیلم‌ها بی‌تفاوت نیست. دارای سه دوربین پشتی است که بر اساس سیستم دوربین فالکون HONOR ساخته شده اند. این شامل یک دوربین پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر، یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی، و دوربین Super Dynamic HONOR Falcon است که دارای لنز 50 مگاپیکسلی ultra-HD و قابلیت تنظیم خودکار است. دیافراگم دوربین جلو نیز به همان اندازه چشمگیر است و دارای لنز سه بعدی تشخیص عمق برای تشخیص چهره و امنیت عالی و لنز 50 مگاپیکسلی ultra-HD با ویژگی Smart-Selfie برای عکاسی از خود بی عیب و نقص است.

Magic6 Pro شامل یک باتری فوق العاده با ظرفیت 5600 میلی آمپر ساعت با تراشه اختصاصی E1 و سیستم مدیریت انرژی HONOR است. باتری سیلیکونی کربن قادر به عملکرد با سرعت بالا و قابل اعتماد در دماهای پایین است و دارای عملکرد SuperCharge است که به کاربران اجازه می دهد دستگاه های خود را تنها در 40 دقیقه تا 100 درصد شارژ کنند.

ویژگی‌های هیجان‌انگیز Magic6 Pro عبارتند از: Magic Capsule و Magic Portal. کپسول جادویی که در بالای صفحه نمایش دستگاه قرار دارد، یک ویژگی مجهز به هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد بر اساس فعالیت فعلی خود به اطلاعات اضافی و گزینه های مرتبط مانند برنامه ها و ابزارهای پیشنهادی دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر، Magic Portal از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی نیازهای کاربران بر اساس متون و سایر فعالیت‌ها استفاده می‌کند، فوراً مکان‌های Google Map را پیشنهاد می‌کند یا ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی را ادغام می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربیات خود را به طور یکپارچه با دوستان به اشتراک بگذارند. HONOR Magic6 Pro در وب سایت HONOR موجود است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید