مگ بلاگ

بهترین نامزد MWC 2024: Orbic 5G eBike

بهترین نامزد MWC 2024: Orbic 5G eBike

Orbic 5G eBike با یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی مبتنی بر اندروید نصب شده است که برای ناوبری، ارتباط با دیگر سواران Orbic و حتی تماس های ویدیویی مفید است. با بهینه سازی های مناسب برای دوچرخه سواری، صفحه نمایش اطلاعاتی مانند وضعیت باتری، سرعت و آب و هوا را نیز نشان می دهد.

eBike 5G Orbic مجهز به یک دوربین 64 مگاپیکسلی در جلو است تا اجسام موجود در مسیر خود را شناسایی کند تا در مورد برخورد به شما هشدار دهد. میدان دید وسیع 140 درجه را ارائه می دهد، در حالی که به عنوان یک دوربین نظارت 24 ساعته در زمانی که شما در اطراف نیستید نیز عمل می کند. یک سنسور 2 مگاپیکسلی در پشت نیز برای نظارت بر وضعیت پشت شما وجود دارد. هر دو دوربین به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی سوم که در امتداد نمایشگر و رو به روی شما قرار گرفته است، می توانند برای ولوگ یا ضبط دنباله شما استفاده شوند.

این دوچرخه همچنین دارای ارتباطات دوچرخه به دوچرخه است تا به صاحبان Orbic کمک کند در تماس باشند، درباره مسیرهای پیاده روی افراد دیگر بیاموزند یا مکان خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در همین حال، می تواند به عنوان یک هات اسپات 5G برای تلفن و سایر ابزارهای شما نیز عمل کند.

از نظر قابلیت های مکانیکی دوچرخه، با استفاده از موتور الکتریکی به سرعت 45 کیلومتر در ساعت می رسد. با لاستیک های ضخیم ساخته شده است تا پایداری بهتری داشته باشد، مخصوصاً زمانی که خارج از جاده هستید. اگر این مورد به شما علاقه مند است، مراقب اعلام Orbic در مورد قیمت و در دسترس بودن باشید – تنها جزئیات مربوط به دوچرخه در حال حاضر در نسخه نمایشی آن وجود ندارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید