مگ بلاگ

بهترین نامزد MWC 2024: Qualcomm AI Hub

بهترین نامزد MWC 2024: Qualcomm AI Hub

کوالکام چندین فناوری جدید را در MWC معرفی کرد. بسیاری از آنها قول داده اند که به عنوان راه حلی برای 5G، هوش مصنوعی و وای فای سریعتر عمل کنند که می تواند تلفن هوشمند بعدی شما را شارژ کند. همه آنها افزوده های قابل توجهی به مجموعه اختصاصی کوالکام هستند، که مطمئناً به این شرکت کمک می کند تا حضور خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو پردازنده های موبایل در جهان حفظ کند – اما هاب هوش مصنوعی در یک لیگ خاص خود قرار دارد.

کوالکام یک بیانیه مطبوعاتی را به اشتراک گذاشت که در آن دستگاه مورد نظر دورگا ملادی، معاون ارشد و مدیر کل برنامه‌ریزی فناوری و راه‌حل‌های برتر در کوالکام، نقل قول شده بود. او گفت: «اکنون با Qualcomm AI Hub، ما توسعه دهندگان را قادر می‌سازیم تا از پتانسیل این فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند و برنامه‌های جذابی با قابلیت هوش مصنوعی ایجاد کنند.» Qualcomm AI Hub به توسعه دهندگان یک کتابخانه مدل جامع هوش مصنوعی ارائه می دهد تا به سرعت و به راحتی مدل های هوش مصنوعی از پیش بهینه شده را در برنامه های خود ادغام کنند که منجر به تجارب کاربر سریع تر، قابل اعتمادتر و خصوصی می شود.

خوب این به چه معنا است؟ اساسا، Qualcomm AI Hub دارای کتابخانه ای از بیش از 75 مدل از محبوب ترین مدل های هوش مصنوعی است که برای کمک به پردازش وظایف هوش مصنوعی انجام شده توسط دستگاه های مبتنی بر اسنپدراگون و کوالکام، از قبل بهینه شده اند. این کار بار پردازش هوش مصنوعی را از دوش خود دستگاه شما برداشته و به هاب اجازه می دهد تا عمده کار را بر عهده بگیرد. این به ویژه با محصولاتی مانند Snapdragon 8 Gen 3 و X Elite SoCهای جدیدتر که برای تقویت هوش مصنوعی مولد طراحی شده اند، خوب عمل می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید