مگ بلاگ

بهترین ها هنوز در راه اند

بهترین ها هنوز در راه اند

Prologue از 47400 دلار برای EX تک موتوره و 51700 دلار برای تورینگ تک موتوره شروع می شود. قیمت نسخه های دو موتوره 3000 دلار بیشتر است. Elite بارگیری شده، فقط با موتور دوگانه، از 57900 دلار شروع می شود. این قیمت ها شامل هزینه 1395 دلاری مقصد نمی شود.

برای کمک به انتقال آسان به زندگی EV، MSRP Prologue شامل انتخاب ایستگاه شارژ خانگی سطح 2 با اعتبار نصب 500 دلار و اعتبار شارژ عمومی شبکه EVgo 100 دلار، شارژر قابل حمل سطح 1/2 با اعتبار نصب 250 دلار و اعتبار شارژ عمومی 300 دلار است. ، یا اعتبار شارژ عمومی ۷۵۰ دلاری. برای راحتی شارژ، برنامه تلفن همراه هوندا شبکه های EVgo، Electrify America و Tesla Supercharger را ادغام می کند.

Prologue به صورت استاندارد با فناوری ایمنی فراوانی عرضه می شود و اولین مدل هوندا است که از ترمز ترافیکی متقابل عقب، کمک فرمان در ناحیه کور و هشدار عابران پیاده عقب (استاندارد دوم در تریم الیت) بهره می برد. خبر عالی در اینجا این است که به قدری استاندارد عرضه می شود که فقط چند ویژگی اضافی وجود دارد. تست تصادف هنوز کامل نشده است.

از نظر ویژگی هایی مانند برد استاندارد و ویژگی های اتصال، هوندا پرولوگ رقبایی مانند تسلا مدل Y، فورد موستانگ Mach-E، هیوندای Ioniq 6 و کیا EV6 را شکست می دهد. ما معمولاً تست رانندگی Chevy Blazer EV را نیز توصیه می کنیم، اما با توجه به مشکلات آن ممکن است در حال حاضر سخت باشد. هوندا پیش بینی می کند که Prologue واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی فدرال باشد، اما به نظر می رسد که قیمت خودروهای برقی به اندازه قیمت بنزین این روزها تغییر می کند، بنابراین با دقت خرید کنید. Prologue در بهار سال 2024 در نمایشگاه ها عرضه می شود.

اگر هوندا پرولوگ واقعا رو به جلو است، بیشتر به این دلیل است که، حتی با اعتراف هوندا، فضای زیادی برای رشد فراتر از این مرحله وجود دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید