مگ بلاگ

بهترین پیاده سازی های هوش مصنوعی که در MWC 2024 دیدیم

بهترین پیاده سازی های هوش مصنوعی که در MWC 2024 دیدیم

این فهرست واقعاً رتبه‌بندی نمی‌شود، اما اگر چنین بود، دستگاه تولیدکننده تصویر مبتنی بر انتشار پایدار مدیاتک بدون هیچ سؤالی رتبه اول را می‌گرفت.

بر روی صفحه نمایش هوش مصنوعی مولد عمومی مدیاتک به عنوان “نمایشگر انتشار ویدئو” و در دستگاه نمونه اولیه که در پشت صحنه شناور است “SXDL Turbo Demo” برچسب گذاری شد، اما هر دو عملکرد تقریبا مشابهی داشتند. تصاویر در حین تایپ کردن شما تولید می شوند که به خودی خود سرگرم کننده است و دامنه و دقت کلی برنامه فراتر از هر چیزی است که شاهد آن بودیم.

کوین کیگان، هالک هوگان و فرانک زاپا از جمله نمادهای تصادفی فرهنگ پاپ هستند که مدل قادر به بازآفرینی و رها کردن آنها در موقعیتی عجیب و غریب بود. من استدلال می کنم که نمایش های از پیش تعیین شده همیشه هوش مصنوعی را در یک محیط ایده آل نشان می دهند. آنها در قرار دادن گربه ها در فضا یا بازآفرینی اژدهایان فانتزی که روی گنجینه های گنج نشسته اند بسیار خوب هستند. اما وقتی یک سناریوی حواس پرت، انتزاعی مانند «فرانک زاپا در حال مبارزه با کوین اسپیسی در یک دوئل شمشیربازی» را به سمت آنها پرتاب می کنید، بسیاری از مدل ها واقعاً با مشکل مواجه خواهند شد.

البته، به همان اندازه که سرگرم کننده است، همه چیز عالی نیست. به‌طور قابل‌توجهی، جزئیات با درخواست‌های پیچیده‌تر گم شدند. برای مثال، درخواستی که شامل یک مارموست چاق در حال بازی تنیس روی میز بود، عالی بود تا اینکه «با کفش» را اضافه کردم. مسائل دیگری نیز وجود دارد، مانند کمی کدر شدن چهره ها، عجیب و غریب بودن اندام ها یا تعدادشان بیشتر از حد مورد نظر، و هر مشکل رایج دیگری در تولید تصویر هوش مصنوعی هنوز وجود دارد.

این مهم نیست؛ این هنوز بهترین استفاده از هوش مصنوعی است و مسلماً سرگرم کننده ترین موردی است که در MWC 2024 با آن مواجه شدم.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید