مگ بلاگ

تاریخچه گاری‌های فلش نینتندو و راز بزرگ پشت MIG-Switch

تاریخچه گاری‌های فلش نینتندو و راز بزرگ پشت MIG-Switch

اگرچه دستگاه‌های پشتیبان‌گیری از بازی‌های ویدیویی کنسول و مفهوم ریختن رام‌ها – کپی کردن محتویات یک کارتریج در یک رسانه ذخیره‌سازی رایانه به عنوان یک فایل ROM – حداقل به اوایل دهه 1990 بازمی‌گردد، اما در ابتدا کاملاً شناخته شده نبودند. جدا از تبلیغات گاه به گاه که به مجلات بازی های ویدیویی اصلی مانند Gamepro سرازیر می شود، یادگیری در مورد آنها آسان نیست. اما با رونق اینترنت در اواسط تا اواخر دهه 90، شبیه سازها آمدند، برنامه های کامپیوتری که به خوبی کنسول ها و سخت افزارهای آرکید را شبیه سازی می کردند و به گیمرها اجازه می دادند رام ها را روی رایانه های شخصی خانگی خود بازی کنند.

سخت‌افزارهای قدیمی‌تر ساده‌ترین سخت‌افزار برای تقلید بودند، با رام‌های کوچک‌تر که سریع‌تر از طریق اتصالات اینترنتی Dial-up آهسته دانلود می‌شدند. به طور طبیعی، شبیه سازهای سیستم سرگرمی نمادین نینتندو بسیار محبوب بودند. با توجه به اینکه شبیه سازی NES در حال رونق بود، GiantBomb گزارش می دهد، یک نمونه اولیه از ترجمه رسمی و منتشر نشده انگلیسی بازی NES “Mother” – پیش درآمد چیزی که در نهایت به عنوان “Earthbound” برای Super Nintendo منتشر شد – کشف و رها شد. هرگز نسخه رسمی از آن بازی وجود نداشت: اگر طرفداران انگلیسی زبان می خواستند پیش درآمد رسمی بسیار مطلوبی را برای یک بازی که به طور گسترده ای یک بازی کلاسیک محسوب می شود بازی کنند، باید آن را دزدان دریایی می کردند.

با این حال، پخش آسان رام‌های پشتیبان‌گیری‌شده و/یا دانلود شده روی سخت‌افزار اصلی، هنوز راه‌هایی دور از واقعیت مقرون‌به‌صرفه بود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید