مگ بلاگ

تست تصادف ریویان مشکل پیش روی گاردریل ها را نشان می دهد

تست تصادف ریویان مشکل پیش روی گاردریل ها را نشان می دهد

آن آزمایش نشان داد که Rivian فقط روی یک مانع بتنی توقف می کند، در حالی که اکثر نرده های محافظ برای محافظت از وسیله نقلیه در برابر چیزهای بدتری مانند یک خندق یا صخره در محل قرار داده شده اند. به طور مشابه ورزشکاران برای ورزش خود بسیار بزرگ می شوند، بسیاری از وسایل نقلیه امروزی ممکن است برای نرده های محافظ بزرگراه که دهه ها پیش برای وسایل نقلیه بسیار سبک تر از امروز طراحی شده اند، بسیار سنگین باشند. سیستم گاردریل Midwest (MGS) که در آزمایش و در سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفت، برای وسایل نقلیه تا 5000 پوند طراحی شده است. بسیاری از وسایل نقلیه مدرن این مرز را پشت سر می گذارند، مانند فورد F150 محبوب، که معمولاً در آخرین مدل های خود بین 4000 تا 5700 پوند متغیر است، با بسیاری از شاسی بلندها و وانت بارها که گهگاه به وزن ناخالص بسیار فراتر از آن دست می یابند.

آزمایش دانشگاه نبراسکا به طور خاص خودروهای الکتریکی را مورد بررسی قرار داد، زیرا بسته‌های باتری سنگین آن‌ها می‌توانند وزن آنها را 20 تا 50 درصد بیشتر از خودروهای گازسوز و با مراکز ثقل پایین‌تر نشان دهند. این یک نگرانی برای نویسندگان است، زیرا تحقیقات مرکز ایمنی کنار جاده‌ای میدوست (MwRSF) نشان می‌دهد که “خودروهای برقی تقریباً با سرعت و سرعتی مشابه خودروهای بنزینی در تصادفات جاده‌ای دخیل هستند. این به معنای برخورد یک خودروی الکتریکی به یک مانع کنار جاده می تواند 20 تا 50 درصد انرژی ضربه بیشتری داشته باشد.

نتیجه گیری کلی از آزمون دشوار است، زیرا فقط یک آزمون است و متغیرهای زیادی در بازی هستند. در بازار فعلی، خودروهای بنزینی سنگین بسیار بیشتری نسبت به خودروهای برقی با وزن مشابه در جاده ها تردد می کنند. با این حال، بیشتر خودروهای بنزینی بیش از 5000 پوند نیستند. شما همچنین می توانید یک EV با این وزن تهیه کنید. آزمایش های بیشتر به وضوح در گوشه و کنار هستند. اما اگر وزن خودروهای بنزینی و الکتریکی همچنان افزایش یابد، آن نرده‌های محافظ شبیه نخ دندان می‌شوند و نیاز به به‌روزرسانی دارند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید