مگ بلاگ

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی به آیفون، آی‌پد و مک شما حمله می‌کنند

تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی به آیفون، آی‌پد و مک شما حمله می‌کنند

دو مورد از این برنامه ها در اپلیکیشن Messages پیاده سازی خواهند شد. اولین مورد Genmoji است، یک سیستم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که ایموجی های سفارشی ایجاد می کند. این شکلک‌ها با شکلک‌های معمولی متفاوت خواهند بود، زیرا کاراکترهای یونیکد معمولی که شکلک‌ها معمولاً از آن‌ها ساخته می‌شوند، در برندهای مختلف تلفن و سیستم‌عامل‌های مختلف سازگار هستند. در عوض، این فایل‌های تصویری مصنوعی تولید شده‌اند که در چندین پلتفرم قابل دسترسی خواهند بود. پیام‌ها همچنین از قابلیتی به نام Image Playground استفاده خواهند کرد. این به شما این امکان را می دهد که از دسته های مختلف مانند “مکان ها” یا “لباس ها” انتخاب کنید. سپس می‌توانید تصاویری را که با این توصیفگرها مطابقت دارند به Image Playground خود اضافه کنید، جایی که می‌توانید تصاویر را پیش‌نمایش کنید، تصویری را که می‌خواهید تولید کنید انتخاب کنید و سپس موضوعی را از یکی از عکس‌های واقعی خود به تصاویر تولید شده اضافه کنید. این نیز مختص برنامه پیام‌ها نیست. Keynote، Pages و Freeform نیز به آن دسترسی خواهند داشت و یک اپلیکیشن Playground مستقل نیز وجود خواهد داشت.

در حالی که ما روی موضوع ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم، Image Wand ابزار جدیدی است که قرار است در برنامه Notes تعبیه شود. شما می توانید از این برای تبدیل یک طرح خشن به تصویری دقیق تر و کامل تر استفاده کنید. شما به سادگی طرح را دایره کنید، و سپس در Image Playground باز می شود، تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و سپس یک نتیجه ایجاد می کند. حتی می تواند محتوایی را برای پر کردن فضای خالی پیشنهاد کند. نرم‌افزار اصلی ویرایش عکس دستگاه‌ها نیز اکنون دارای یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند پس‌زمینه‌های حواس‌پرتی را از تصاویر حذف کند.

در نهایت، ویژگی جدید Create Memory Movie وجود دارد که به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی با استفاده از عکس هایی که در گوشی خود ذخیره کرده اید، فیلمی از خاطرات بسازید. شما به سادگی توضیحی از فیلمی که می خواهید بسازد بنویسید، و فیلمی با لیستی از عکس های شما که با توضیحات شما مطابقت دارد، تهیه می کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید