مگ بلاگ

تفاوت های بزرگ چیست؟

تفاوت های بزرگ چیست؟

خرید یک تلفن دست دوم می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند، اما فهرست بسیار واضحی از ملاحظات دارد که باید رعایت کنید. اولاً، یک تخفیف سنگین بدون دلیل ارائه نمی شود – صفحه نمایش ترک خورده، لنز دوربین خراب، یا بلندگوهای معیوب در نهایت هزینه قابل توجهی را برای تعمیر به شما تحمیل می کند. خراش ها و فرورفتگی های جزئی تا زمانی که مقدار زیادی از آن را دریافت کنید خوب است. تحلیل رفتن باتری یکی دیگر از جنبه های مهمی است که باید هنگام خرید دست دوم در نظر گرفت و یکی از بزرگترین دلایل تخلیه سریع باتری گوشی شماست. صرف نظر از سن محصول، آماده باشید تا هزینه اضافی تعویض باتری خود را در نظر بگیرید.

تلفن‌های قبلی نیز بدون ضمانت ارائه می‌شوند و تعمیرات آتی را بسیار گران می‌کند. بسته به خریدار، حتی ممکن است بسته بندی و لوازم جانبی اصلی را از دست بدهید، اگرچه بیشتر افرادی که به دنبال خرید یک تلفن جدید هستند، با خوشحالی از موارد اضافی مانند قاب و محافظ صفحه نمایش از قبل استفاده شده استفاده می کنند. افزودن به لیست محدودیت‌های اصلی خرید گوشی‌های قدیمی‌تر، پشتیبانی نرم‌افزاری کوتاه‌تر یا در برخی موارد متوقف شده است.

با توجه به عدم وجود خط مشی بازگشت، مهم است که هنگام خرید از فروشندگان فردی مراقب کلاهبرداری ها باشید. توصیه می کنیم قبل از تحویل پولی که به سختی به دست آورده اید، گوشی را به طور کامل بررسی کنید. این مشکلات چیزی است که خرید یک گوشی جدید را با وجود هزینه‌ای که در نهایت پرداخت می‌کنید، ارزشمند می‌کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید