مگ بلاگ

تمام آنچه نیاز است بدانید

تمام آنچه نیاز است بدانید

Discord همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با پیوند دادن حساب‌های خارجی خود در بخش اتصال، هویت، علایق و دستاوردهای آنلاین خود را به دیگران در پلتفرم نشان دهید. این تنها یکی از چندین نکته و ترفند Discord است که باید بدانید. برای شروع، با کلیک بر روی نماد چرخ دنده در کنار نام کاربری خود به تنظیمات کاربر خود بروید. از آنجا، Connections را در نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید. در اینجا، انواع سرویس‌هایی مانند Spotify، YouTube و Twitch را می‌بینید که می‌توانید به Discord متصل شوید.

اتصال برنامه های شخص ثالث ساده است. به سادگی روی سرویسی که می‌خواهید ادغام شود کلیک کنید، سپس دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا به Discord اجازه دسترسی به حساب شما در آن پلتفرم را بدهید. این معمولاً شامل ورود به حساب کاربری خود و دادن مجوز است.

پس از اتصال، بسته به سرویس، طیف وسیعی از ویژگی ها را باز خواهید کرد. به عنوان مثال، پیوند دادن حساب Spotify به شما امکان می دهد آنچه را که در حال گوش دادن به آن هستید با دوستان خود در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. به طور مشابه، اتصال YouTube یا Twitch Discord را قادر می‌سازد تا به طور خودکار فعالیت شما را نمایش دهد، مانند زمانی که شروع به پخش جریانی یا آپلود یک ویدیوی جدید می‌کنید. به خاطر داشته باشید که هر سرویس متصل ممکن است تنظیمات و گزینه های سفارشی سازی خاص خود را در Discord داشته باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید