مگ بلاگ

تنظیماتی در iPad شما که تجربه شما را خراب می کند

تنظیماتی در iPad شما که تجربه شما را خراب می کند

همه ما در موقعیتی بوده‌ایم که در تقلای دیوانه‌وار برای قلم و کاغذ هستیم/ برای یادداشت کردن یک فکر، یادداشت یا شماره زودگذر. با Quick Notes در iPad، می توانید این مشکل خاص را در گذشته رها کنید. Quick Notes یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که بدون توجه به آنچه در iPad خود انجام می دهید بدون دردسر در دسترس است و یک راه حل مدرن ایده آل برای یک مشکل قدیمی ارائه می دهد.

اگر در وب‌سایت‌های مختلف مرور می‌کنید یا از برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنید، لازم نیست آنها را ببندید و برنامه Notes را جداگانه باز کنید تا چیزی یادداشت کنید. درعوض، می‌توانید از یک ژست نمایشگر مخفی iPad برای دسترسی سریع به یادداشت‌های سریع استفاده کنید. اگر Swipe Finger from Corner را در تنظیمات Multitasking & Gestures تغییر دهید، هنگامی که از گوشه سمت راست پایین صفحه‌نمایش با استفاده از انگشت یا Apple Pencil به بالا بکشید، یادداشت‌های سریع روی هر برنامه یا صفحه‌ای در iPad شما ظاهر می‌شود. اما این همه چیز نیست – Quick Notes فوق العاده همه کاره است و شما می توانید خیلی بیشتر از تایپ کردن برخی یادداشت ها انجام دهید.

همچنین می‌توانید از ابزار نشانه‌گذاری برای ترسیم چیزی، چسباندن URLها و لینک‌های سافاری، درج تصاویر و عکس‌ها، اضافه کردن اشاره‌ها و برچسب‌ها، و ایجاد فهرست کارهای مهم در حال حرکت استفاده کنید. همه یادداشت‌های سریعی که می‌سازید را می‌توانید در برنامه یادداشت‌ها در زیر پوشه یادداشت‌های سریع پیدا کنید. اگر از دکمه افزودن پیوند برای درج پیوند در یادداشت سریع استفاده کرده‌اید، هنگام مرور آن وب‌سایت، یادداشت سریع نیز به‌عنوان یک تصویر کوچک نشان داده می‌شود. اگر هنوز فروخته نشده‌اید، در اینجا بهترین بخش در مورد این ویژگی است – اگر دستگاه اپل دیگری مانند مک یا آیفون دارید، این یادداشت‌های سریع به طور خودکار در تمام دستگاه‌های دیگر شما همگام‌سازی می‌شوند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید