مگ بلاگ

تنظیمات پین که می خواهید پس از به روز رسانی به اندروید 14 تغییر دهید

تنظیمات پین که می خواهید پس از به روز رسانی به اندروید 14 تغییر دهید

در حالی که اندروید 14 شامل به‌روزرسانی‌هایی بود که تجربه کاربر را در کل ارتقا می‌داد، امنیت تمرکز بزرگی بود. یکی از ویژگی‌هایی که گوگل برای بهبود امنیت پشت باز کردن قفل گوشی شما دنبال می‌کند، قابلیت باز کردن خودکار قفل در تمام پین‌هایی است که حداقل شش رقمی هستند.

مشکل؟ یک نشانه بصری وجود دارد که نشان می دهد زمانی که پین ​​شما شش رقمی است، نه شش رقمی و طولانی تر، دقیقاً شش رقمی است. با پین‌های کوتاه‌تر یا طولانی‌تر از شش، تلفن فلش معمولی «Enter» را نمایش می‌دهد که برای تأیید کد خود باید آن را بزنید. با یک پین شش رقمی، این پیکان ناپدید می‌شود، که به هر کسی که از بالای شانه شما جاسوسی می‌کند، به تعداد دقیق ارقام ورودی شما هشدار می‌دهد.

این به نظر یک نادیده گرفتن بزرگ از طرف تیم امنیتی Google است، زیرا هدف اصلی این است که به کسی در مورد مدت زمان پین شما یا اینکه پین ​​شما چه مقدار می‌تواند باشد، اشاره نکنید. در حالی که کاربرانی که به امنیت فکر می کنند احتمالاً در تنظیم پین شش رقمی خود هوشمندانه عمل می کنند، مصرف کنندگان معمولی تر ممکن است به دنبال رشته ای باشند که به راحتی می توان آن را به خاطر آورد: تولد شش رقمی هر کدام از دو شماره برای ماه، روز و سال.

بهتر است فقط این ویژگی را خاموش کنید، که خوشبختانه انجام آن آسان است. همانطور که پین ​​شش رقمی جدید خود را وارد می کنید، یک کادر انتخاب ظاهر می شود که به راحتی می توانید علامت آن را بردارید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید