مگ بلاگ

تیم کوالکام و بوش برای پلتفرم جدیدی که ممکن است روش خودروسازان را در ساخت خودرو تغییر دهد

تیم کوالکام و بوش برای پلتفرم جدیدی که ممکن است روش خودروسازان را در ساخت خودرو تغییر دهد

Qualcomm ادعا می‌کند که Flex SoC آن به دلیل توانایی‌اش در پشتیبانی از بارهای کاری با بحرانی ترکیبی متمایز است و به کابین دیجیتال، ADAS و قابلیت‌های رانندگی خودکار اجازه می‌دهد روی یک تراشه همزیستی داشته باشند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که سیستم‌های بوش مبتنی بر معماری مقیاس‌پذیر از سطوح پایه تا سطح برتر هستند. در CES، این شرکت‌ها همچنین یک کامپیوتر خودروی مرکزی را به نمایش گذاشتند که نگاهی اجمالی به آنچه این سیستم می‌تواند به دست آورد را نشان داد.

گذشته از پشتیبانی از طیف وسیعی از ویژگی ها ، از جمله سرگرمی ، مدیریت چرخه عمر وسایل نقلیه و کارکردهای خوشه دیجیتال ، این رایانه وسیله نقلیه مرکزی تازه توسعه یافته همچنین می تواند ویژگی های ADAS مانند شیء/ترافیک چراغ/کمک خط/شناسایی خط ، پارکینگ خودکار ، ناوبری ، کمک صوتی را پردازش کند. و پردازش رادار دوربین و داده های اولتراسونیک.

مدیران ارشد بوش از این فناوری جدید به عنوان راه حلی مقرون به صرفه برای خودروسازان برای استفاده از سیستم های ADAS در خودروهای خود استقبال کرده اند. هزینه کمتر استقرار در نهایت اثر کاهشی خواهد داشت و باعث می شود خودروهایی با این فناوری ها هزینه کمتری داشته باشند و در نتیجه برای مصرف کننده ارزان تر شوند. این مقرون به صرفه بودن همچنین می‌تواند به این معنا باشد که خودروهای سطح پایه تا میان‌رده‌تر می‌توانند عملکردهای ADAS را بدون نگرانی شرکت‌ها در مورد افزایش هزینه‌ها ترکیب کنند.

در حالی که این پیشرفت در جبهه خودرو امیدوار کننده به نظر می رسد ، هیچ یک از این شرکت ها نشان نداده اند که چه مدت طول می کشد برای اتومبیل ها بر اساس این فناوری ، آن را برای ما ، مصرف کنندگان نهایی انجام دهد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید