مگ بلاگ

جالب ترین روش ها برای استفاده از ویجت ها در تلفن اندرویدی شما

جالب ترین روش ها برای استفاده از ویجت ها در تلفن اندرویدی شما

ویجت در یک نگاه مسلماً یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در گوشی‌های اندرویدی است و ممکن است بسیاری از افراد حتی از آن مطلع نباشند. این ویجت که در تلفن‌های هوشمند Pixel تعبیه شده است، می‌تواند طیف گسترده‌ای از اطلاعات مفید درباره روز شما را در پنجره‌ای راحت در خانه و صفحه‌های قفل شما ارائه دهد. این می‌تواند شامل همه چیز باشد، از به‌روزرسانی‌های مربوط به ترافیک و آب‌وهوا هنگام رفت‌وآمد تا جزئیات پرواز و قطار هنگام سفر.

با گرفتن اطلاعات از منابع مختلف – البته با اجازه شما – و همچنین استفاده از دستیار Google برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهای روزمره خود، ویجت در یک نگاه حتی می تواند رویدادهای آینده را به شما یادآوری کند، اطلاعات بلیط را نمایش دهد یا به شما بگوید. در مورد تحویل به منزل شما این ابزار ارزشمندی است که بسیاری از اطلاعات مهم را در یک مکان آسان برای دیدن متمرکز می کند.

فهرست کامل ویژگی‌های «در یک نگاه» فقط در دستگاه‌های پیکسل خود Google در دسترس است. با این حال، برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای مشابه در دستگاه‌های دیگر داشته باشند، برنامه‌هایی مانند Another Widget اکثر عملکردهای مشابه را دارند و باید به عنوان یک جایگزین مناسب عمل کنند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید