مگ بلاگ

جدیدترین گلکسی Z Flip5 سامسونگ یک بازگشت به عقب است

جدیدترین گلکسی Z Flip5 سامسونگ یک بازگشت به عقب است

کسانی که می توانند Galaxy Z Flip5 Retro را انتخاب کنند، با خرید خود چیزی بیش از یک دستگاه شیک دریافت خواهند کرد. همراه با تلفن هوشمند با زمان محدود، مواردی وجود دارد که به گذشته سامسونگ ادای احترام می‌کنند و یک کارت جمع‌آوری با تصویری از SGH-E700 که دارای شماره سریال منحصربه‌فردی برای کلکسیونرها است.

سه کارت Flipsuit که برای نمایش مراحل مختلف زندگی این شرکت طراحی شده اند نیز گنجانده شده است. اولین کارت Flipsuit خاکستری است و دارای لوگوی اصلی سامسونگ از سال 1938 است که طراحی دایره ای آن شامل سه ستاره و سه راه راه است. علاوه بر این، کارت برجسته دیگر Flipsuit که در باندل ارائه شده است، دارای پس‌زمینه‌ای قرمز رنگ با گونه‌ای مشکی از آرم 1979 سامسونگ است. همچنین یک قاب Flipsuit برای استفاده از کارت ها موجود است. علاوه بر این، برچسب‌هایی از آرم‌های سامسونگ در طول سال‌ها در بسته وجود دارد.

اگر انتظار هر گونه بهبود سخت افزاری با این نسخه را دارید، ناامید خواهید شد، زیرا انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای اجزای مشابه Galaxy Z Flip5 پایه باشد. این بدان معناست که این دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود و دارای صفحه نمایش اصلی 120 هرتز AMOLED 2X 6.7 اینچی و صفحه نمایش پوششی Super AMOLED 3.4 اینچی است. البته، آن لولاهای نازکی را خواهد داشت که یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های تاشو را برطرف می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید