مگ بلاگ

جنرال موتورز برنامه های خود را برای شبکه شارژر الکتریکی خود نشان می دهد: اینجا کجاست

جنرال موتورز برنامه های خود را برای شبکه شارژر الکتریکی خود نشان می دهد: اینجا کجاست

لیست فعلی مراکز شارژ EV جنرال موتورز را می توان با استفاده از وب سایت اختصاصی Pilot Flying J قرار داد. نگاهی به وب سایت نشان می دهد که اولین ایستگاه در سراسر قاره ایالات متحده پراکنده شده است. اولین ایالت هایی که این شارژرها را دریافت کردند عبارتند از: تنسی، کنتاکی، جورجیا، تگزاس، اوهایو، ویرجینیا، اوکلاهما، کالیفرنیا، فلوریدا و آیداهو.

جنرال موتورز انتظار دارد تا پایان سال 2023 پوشش خود را به بیش از 35 مکان و 100 غرفه شارژ گسترش دهد و تا پایان سال 2024 به بیش از 200 مکان برسد. هدف نهایی راه اندازی حداقل 2000 غرفه پرقدرت و شارژ سریع است. در بیش از 500 مرکز مسافرتی Pilot و Flying J در سراسر ایالات متحده

علاوه بر وب سایت، این ایستگاه های شارژ EV را می توان با استفاده از برنامه های اختصاصی EV GM به راحتی قرار داد. علاوه بر این، این ایستگاه‌های شارژ در برنامه myRewards Plus Pilot، برنامه EVgo و PlugShare ادغام می‌شوند و دسترسی آسان را برای رانندگان تضمین می‌کنند.

فراتر از این مزایای عملی، جنرال موتورز مزایای انحصاری را برای دارندگان خودروهای جنرال موتورز در این ایستگاه های شارژ تضمین کرده است. این امتیازات شامل رزرو شارژر از قبل، تضمین نرخ شارژ با تخفیف و بهره مندی از تخفیف های انحصاری برای خریدهای انجام شده در ایستگاه های Pilot و Flying J در سراسر کشور است. این مزایا انحصاری قرار است در بهار 2024 ارائه شوند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید