مگ بلاگ

حتی در باران، جادوی مدرن از طریق می درخشد

آب و هوا مانع از این شد که کسی سقف جمع شونده اسپایدر، ویژگی فوق العاده فرسودگی چرخشی یا کنترل پرتاب را در طول روز امتحان کند. و هیچ کس واقعاً دستاوردهای هوای بدنه اصلاح شده 750S را احساس نکرد، حتی با تماشای بالا رفتن بال عقب فعال در هر ضربه سریع دریچه گاز یا ترمز کردن. وقتی کسی در مورد حداکثر سرعتی که در آن روز در جاده‌های عمومی به دست آمده می‌پرسد، “بدون نظر” باید پاسخ رسمی باشد.

اما به همان اندازه که یک مک لارن جدید سزاوار یک روز زیر نور خورشید است، این سواری خیس دقیقاً نشان داد که این ابرخودروی تازه مدرن شده چقدر می تواند اعتماد کند. مک‌لارن همیشه شبیه لوتوس به نظر می‌رسید، از جهات خاصی، فقط بیشتر – بیشتر از همه، با همه بازی‌ها. ترمزهای محکم تر، بسیار منحصر به فرد و مسابقه ای، به علاوه فرمان تقریباً تا حد امکان بدون کمک، همیشه مک لارن را از رقبا متمایز می کند. 750S به لطف به‌روزرسانی‌های حالت‌های تقویت ترمز و کمک فرمان و رانندگی، شکل بسیار انعطاف‌پذیرتری دارد، اما به چه قیمتی؟ مشابه با لوتوس Emira جدید، افزایش قابلیت دسترسی در خطر کاهش برخی از مزیت های رادیکالی است که سوپراسپرت ها را بسیار جذاب می کند.

قیمت کوپه 750S از 324000 دلار شروع می شود و یک اسپایدر حدود 20 گراند بیشتر دارد. و مطمئن باشید که مک‌لارن همیشه به ساخت مدل‌های LT گران‌تر و تهاجمی‌تر برای عجایب سرعتی که مایلند راحتی را به نام عملکرد هاردکور قربانی کنند، ادامه خواهد داد. در حال حاضر، 750S بیانیه محکمی از Woking در مورد مزایایی که فناوری مدرن برای تولیدکنندگان سوپراسپرت با هدف جذب طیف گسترده‌تری از مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد، ارائه می‌کند. فروش بیشتر یعنی پول بیشتر یعنی مسابقات بیشتر یعنی مدل های بیشتر یعنی به عبارت ساده، مک لارن بیشتر، چیزی که هر طرفدار سوپراسپرت – صرف نظر از قدرت خرید – می تواند قبول کند که جهان قطعاً به آن نیاز دارد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید