مگ بلاگ

حتی در مقابل آیفون، این موتورولا می درخشد

حتی در مقابل آیفون، این موتورولا می درخشد

بدون یک چارچوب مرجع شخصی با سایر تلفن‌های اندرویدی مدرن، نمی‌توانم بگویم که Moto G Stylus 5G 2024 همتراز، بهتر یا بدتر است یا خیر. اما مقایسه آن با آیفون 12 پرو 2020 کمی تعجب آور بوده است.

راستش را بخواهید، من واقعاً چیز زیادی برای شکایت ندارم. همه نکات سخت‌افزاری من، خوب هستند، و نه اتصال مغناطیسی ناامیدکننده برای شارژ بی‌سیم یا کیفیت میکروفون داخلی قابل تعمیر (اما نه باورنکردنی) هیچ تفاوتی در نظر من ایجاد نمی‌کند. هر گونه ناامیدی مشروعی که من با آن برخورد کرده ام، همه به خود سیستم عامل اندروید مرتبط است – که هم تقصیر گوشی نیست و هم بیشتر به ناآشنایی و دردهای فزاینده من مربوط می شود.

حتی قیمت 399.99 دلاری من را وادار می کند که در مورد انتخاب های تلفنم خودم را حدس بزنم. آیا واقعاً می‌خواهم از گوشی‌های هوشمند اپل استفاده کنم، فقط به این دلیل که وقتی گزینه‌هایی مانند این در بازار وجود دارد که عملکرد بهتر، نمایشگر بهتر (و بزرگ‌تر) و کیفیت عکس و فیلم بهتر را با تقریباً نیمی از قیمت ارائه می‌دهند، همان چیزی هستند که می‌دانم؟ ? در حال حاضر پاسخی برای آن ندارم، اما می‌دانم که Moto G Stylus 5G یک گوشی بسیار خوب است که به‌طور غیرمنتظره‌ای مرا به سمت Android از راهروی استعاری کشاند.

اگر به دنبال خرید Moto G Stylus 5G (2024) هستید، مطمئن شوید که به تاریخ در صفحه فروش توجه کرده اید. اگر به فروشگاه موتورولا در آمازون بروید و هنوز تابستان 2024 است، احتمالاً نسخه‌های 2023/2022 G Stylus را خواهید یافت – مطمئن شوید که به دنبال نسخه 2024 هستید. فروشگاه موتورولا در وب سایت موتورولا نیز این دستگاه را از 30 می 2024 فهرست خواهد کرد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید