مگ بلاگ

خریداران احتمالی تسلا مدل 3 در انتظار جهش قیمت هستند: در اینجا دلیل آن است

خریداران احتمالی تسلا مدل 3 در انتظار جهش قیمت هستند: در اینجا دلیل آن است

در حالی که تسلا می تواند اعتبار مالیاتی 3750 دلاری را در سال آینده بازگرداند، نمی توان انکار کرد که با توجه به تشدید مقررات دولتی در مورد تامین قطعات و منشاء مواد باتری، انجام این کار برای شرکت بسیار دشوار خواهد بود. مقررات جدید که از ژانویه 2024 اجرایی می شود، تولید داخلی را در اولویت قرار می دهد و درصد بیشتری از باتری ها و مواد را از آمریکای شمالی تامین می کند. این امر تسلا را در تنگنا قرار می دهد، زیرا زنجیره تامین فعلی آن به شدت به شرکای خارج از کشور متکی است.

در حال حاضر، اعتقاد بر این است که همه انواع تسلا مدل 3 تحت تاثیر قرار گرفته از سلول‌های باتری LFP که از چین می‌آیند، استفاده می‌کنند. برای اینکه این خودروها واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی باشند، تسلا باید به سلول‌های باتری که منبع داخلی و ساخت ایالات متحده هستند روی بیاورد. اگر بله، این احتمال وجود دارد که اعتبار مالیاتی 3750 دلاری بازگردد.

با این حال، اگر تسلا تصمیم بگیرد که تجهیز این خودروها به قطعات محلی گران‌تر و محلی برای آنها از نظر مالی غیرقابل قبول است، می‌تواند باعث ایجاد یک بازنگری اساسی در خط تولید سال 2024 شود. این می تواند شامل توقف نسخه های RWD و Long Range، معرفی انواع جدید با محتوای محلی بالاتر یا افزایش قیمت ها برای جبران هزینه ها باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید