مگ بلاگ

خریداران تسلا مدل 3 اعتبار مالیاتی مورد انتظار تسلا را دریافت نخواهند کرد

خریداران تسلا مدل 3 اعتبار مالیاتی مورد انتظار تسلا را دریافت نخواهند کرد

تسلا تایید نکرده است که چرا مدل 3 RWD و مدل 3 Long Range دیگر واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی کامل فدرال در سال 2024 نخواهند بود، اما احتمالاً با الزامات الزامی توسط دولت انجام می شود. علاوه بر محدودیت‌های درآمد ناخالص تعدیل‌شده خریدار، سقف قیمت خودروهای برقی، و اینکه آیا یک خودروی الکتریکی جدید برای استفاده شخصی به جای فروش مجدد خریداری می‌شود، محدودیت دیگری برای اعتبار مالیاتی مربوط به محل خودرو و اجزای آن است. ساخته شده اند. به طور خاص، اگر برخی از اجزای مهم در چین ساخته شوند، خودروهای برقی واجد شرایط دریافت اعتبار کامل نیستند.

برخی از اجزای باتری‌های تسلا در چین ساخته می‌شوند و احتمالاً به همین دلیل است که برخی از مدل‌ها برای دریافت اعتبار کامل در پایان سال رد صلاحیت خواهند شد. این نتیجه اصلاح مستمر قانون کاهش تورم و اعتبار مالیات خودروهای برقی توسط دولت بایدن و همچنین فشار آن برای افزایش رقابت با چین در بخش‌های فنی و صنعتی است. اگر الزامات مجدداً در مقطعی تغییر کنند، یا اگر تسلا به سمت تولید خود حرکت کند، ممکن است تغییرات بیشتری در واجد شرایط بودن اعتبار مالیاتی برای برخی از مدل‌های تسلا در آینده ایجاد شود.

در عین حال، اگر به فکر خرید یک مدل 3 RWD یا مدل 3 طولانی مدت هستید، می توانید با انجام این کار تا قبل از 31 دسامبر هزاران نفر را پس انداز کنید. تسلا برای تشویق بیشتر فروش پایان سال، شش ماه سوپرشارژ رایگان را نیز ارائه می دهد. هر کسی که مدل 3 یا مدل Y را تا پایان سال تحویل بگیرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید