مگ بلاگ

خودروی الکتریکی Lucid Air 2024 با کاهش قیمت و مشوق‌های بیشتری روبرو شد

خودروی الکتریکی Lucid Air 2024 با کاهش قیمت و مشوق‌های بیشتری روبرو شد

Lucid همچنین هزار دلار از قیمت درخواستی Air Grand Touring را کاهش داده است و اکنون آن را با قیمت 109900 دلار در فهرست قرار داده است. این مدل دارای پیشرانه بسیار قدرتمندتر 819 اسب بخاری است که نه تنها به آن اجازه می دهد تا شتاب بسیار بیشتری داشته باشد، بلکه محدوده پیشرو در بخش و مزایای شارژ سریع را نیز به آن می دهد. لوسید برد بیش از 500 مایل تخمین زده شده توسط EPA را تبلیغ می کند و ادعا می کند که می تواند 0 تا 60 را تنها در سه ثانیه طی کند. تنها خودروی دیگری در بازار که به این ارقام محدوده نزدیک می شود، تسلا مدل S است.

شایان ذکر است که Lucid در حال استفاده از شارژر NACS است و خودروهای آن نیز سال آینده به شبکه سوپرشارژر تسلا دسترسی خواهند داشت. علاوه بر کاهش قیمت‌ها، لوسید چند مزیت دیگر نیز به همراه دارد. برای خریدارانی که علاقه مند به نصب شارژر در خانه هستند، این شرکت کمک هزینه اضافی به ارزش 1000 دلار را برای کیت هایی مانند ایستگاه شارژ خانگی متصل Lucid در نظر گرفته است. علاوه بر این، هر خودروی Lucid اکنون با دو سال تعمیر و نگهداری رایگان و مطمئن (یا قبل از اینکه خودرو 24000 مایل را روی کیلومترشمار قرار دهد) ارائه می‌شود.

این دومین کاهش قیمت Lucid در تقریباً شش ماه است. در ماه آگوست، Lucid قیمت‌ها را در خطوط Air Pure و Air Touring کاهش داد و قبل از آن مزایای اعتباری مستقیم به ارزش 7500 دلار در فوریه سال گذشته دریافت کرد. به نظر می رسد کاهش قیمت برای این خودروساز کارساز بوده است. پیتر راولینسون، رئیس Lucid چند ماه پیش به Yahoo Finance گفت: «خوشحالم که بگویم به ساختار قیمت‌گذاری اولیه خود بازگشته‌ایم، و مشتریان (و) بازار به خوبی از آن استقبال کردند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید