مگ بلاگ

داخل دنیای عجیب و غریب ماشین های بوسوزوکو

داخل دنیای عجیب و غریب ماشین های بوسوزوکو

سفارشی‌سازی‌های خودرو Bosozoku به همان اندازه که منحصربه‌فرد هستند بسیار زیاد هستند. رنگ آمیزی های پررنگ و رنگارنگ در دنیای اتومبیل های سفارشی چیز خاصی نیستند، اما رنگ آمیزی های بوسوزوکو از شیک ترین و آراسته ترین کارهایی هستند که می توانید پیدا کنید. با این حال، کیت های بدنه سفارشی چیزی است که واقعاً اتومبیل های Bosozoku را متمایز می کند.

سپرهای جلو روکش سپرهای بزرگی را دریافت می کنند که شبیه قفسه های بزرگی هستند که در جلوی خودرو پیوند زده شده اند، در حالی که اسپویلرها و بال های بزرگ دیوانه کننده اغلب در پشت دیده می شوند. اگزوز سفارشی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن است که لوله‌ها به سمت بیرون و تا ارتفاع زیادی در هوا کشیده شده‌اند و با روکش کروم روکش شده‌اند. پوچ بودن لوله ها شاید تنها با جسارت آنها فراتر رفته است. نورپردازی اضافه شده، گرافیک و فضای داخلی سفارشی پرآذین همگی ظاهر را تکمیل می کنند.

خودروهای بوسوزوکو تحت تاثیر چند سبک متمایز هستند که همگی بخشی از فرهنگ خودروی ژاپنی هستند. خودروهای یانکی در اوزاکا با نفوذ مد آمریکایی آلوها، اغلب دارای گلگیرهای عریض، بال‌ها و نوک اگزوز هستند، اما سفارشی‌سازی‌های ملایم‌تری نسبت به سایر خودروها دارند. ماشین های شاکوتان تا حدی پایین می آیند که تقریبا غیرقابل استفاده هستند. سبک VIP پر سر و صدا و پر زرق و برق است، با خودروهایی که دارای انبوهی از چیزهای جدید براق در داخل و خارج خودرو هستند. سبک کیوشا از وسایل نقلیه کلاسیک ژاپنی به عنوان پایه ای برای اعمال طیف وسیعی از تغییرات استفاده می کند.

به طور کلی، اکثر خودروهای بوسوزوکو از ترکیبی از همه اینها با کارهای سفارشی منحصر به فرد استفاده می کنند که توانایی خلاقانه صاحب خودرو را به رخ می کشد و برای اکثر آنها، هر چه وحشی تر، بهتر است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید