مگ بلاگ

داستان ترفندهای تانک ارتش ارواح که به پیروزی در جنگ جهانی دوم کمک کرد

داستان ترفندهای تانک ارتش ارواح که به پیروزی در جنگ جهانی دوم کمک کرد

Cpl گفت: “این یک بسته کوچک از مواد بود که مخزن ما در آن قرار داشت. یا قبل از اینکه بسته را باز کنید فشرده کنید، نازل ها را در اطراف پخش کنید و آن را باد کنید.” جک میسی. این آدمک‌ها که با تلاش‌های مشترک غول‌های صنعت لاستیک آمریکا ساخته شده‌اند، به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند تا زمانی که از دید یک هواپیمای شناسایی از راه دور یا مناره‌های بلند یک کلیسای دورافتاده به آن نگاه کنیم، ظاهری عجیب از واقع‌گرایی را به نمایش بگذارند.

اما واقعاً سرعت استقرار بود که این تانک‌های بادی را به نگرانی بزرگ‌تری برای دشمنانی تبدیل کرد که مراقب حرکت دشمن هستند. سرباز جو اسپنس به یاد می آورد: «در بیشتر موارد، مانند تانک شرمن، می توانیم آن را باد کرده و در عرض 15 تا 20 دقیقه حرکت کنیم. این تیم علاوه بر ساخت کپی های بادی از تانک M4 Sherman، نسخه های جعلی پر از هوای اسلحه خودکششی M7 Priest را نیز ساخت.

یکی دیگر از اعضای این واحد گفته است: “بیرون کشیدن این شکل بی شکل از آن و تماشای پر شدن آن از هوا و شکل گرفتن. می دانید، مانند یک هیولا.” شکل تقریباً عالی، دوخت تمیز و نقاشی پیچیده روی این آدمک‌ها باعث می‌شود که واقعی‌تر از آنچه باید باشند به نظر برسند. یکی از اعضای ارتش ارواح گفت: “آن تانک M4 زیبایی بود. این یک کار بود.” اما همیشه طبق برنامه پیش نمی رفت. Cpl توضیح داد: “اگر اوضاع خیلی خوب پیش می رفت، کمپرسورهای هوا وجود داشت. اگر اوضاع خیلی خوب نبود، پمپ های دوچرخه وجود داشت. و اگر اوضاع خیلی بد پیش می رفت، ریه های ما وجود داشت.” میسی.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید