مگ بلاگ

در اینجا آمده است که باتری نیسان لیف چقدر دوام می آورد قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد

در اینجا آمده است که باتری نیسان لیف چقدر دوام می آورد قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد

عوامل متعددی می توانند طول عمر باتری لیتیوم یون را افزایش یا کاهش دهند. متغیرها شامل عادات شارژ، شرایط آب و هوایی، سبک رانندگی و استفاده از وسیله نقلیه شما هستند – این بدان معناست که هیچ رقم دقیقی برای زمانی که ممکن است نیاز به تعویض باتری داشته باشید تعیین نشده است.

شارژ مکرر EV تا 100% باعث تخریب سریعتر باتری می شود. یک راه برای حفظ طول عمر باتری سالم این است که شارژ خودرو خود را بین 20 تا 80 درصد حفظ کنید. همانطور که توسط CleanTechnica گزارش شده است، مدل‌های قبلی نیسان لیف به دلیل خنک شدن هوا، مستعد عملکرد ضعیف باتری در دماهای گرم بودند. با این حال، از آن زمان، نسخه‌های جدید باتری‌های EV sporting با طراحی مجدد این مشکل را حل کرده‌اند.

سبک رانندگی شما نیز نقشی اساسی در عمر باتری ماشین شما دارد. شتاب و کاهش سرعت تهاجمی باعث ایجاد فرورفتگی عمیق‌تری در برد شما می‌شود که به مرور زمان جمع می‌شود و به طول عمر کلی باتری EV شما آسیب می‌زند. نیسان لیف برای رانندگی‌های کوتاه‌تر در شهر، خواربارفروشی‌ها و رفت‌وآمدهای روزمره بهترین گزینه است. بنابراین، رانندگی با سرعت ثابت، نیاز به جایگزینی باتری را حتی بیشتر می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید