مگ بلاگ

در اینجا آمده است که چه زمانی اتفاق می افتد، و کجا باید باشید

در اینجا آمده است که چه زمانی اتفاق می افتد، و کجا باید باشید

برای کسانی که مشتاق دیدن این رویداد آسمانی هستند، برنامه ریزی استراتژیک مکان یابی بسیار مهم است. نقشه کسوف ناسا (نشان داده شده در بالا) مسیر کلیت را مشخص می کند، و مناطقی را مشخص می کند که در آن کسوف بیشتر مشخص می شود. برخی از مکان‌های دیدنی در ایالات متحده شامل شهرهایی مانند دالاس، لیتل راک، کلیولند، بوفالو و بخش‌هایی از مین هستند. هر یک از این مکان‌ها شاهد خورشید گرفتگی کامل برای مدت‌های مختلف خواهند بود، با برخی از نقاط خوش‌بخت که نزدیک به سه دقیقه تاریکی کامل را تجربه می‌کنند.

مکان های دیگری که می توانید شاهد خورشید گرفتگی کامل باشید شامل پادوکا، کنتاکی است. ایری، پنسیلوانیا؛ لنکستر، نیوهمپشایر؛ و کاربوندیل، ایلینوی. علاوه بر این مناطق، خورشید گرفتگی 2024 در برخی از مناطق تنسی و میشیگان نیز قابل مشاهده خواهد بود.

خورشید گرفتگی جزئی در دالاس، تگزاس، در حدود ساعت 12:23 بعد از ظهر CDT آغاز می شود و راه خود را به سمت آمریکا طی می کند و در حدود ساعت 1:59 بعد از ظهر به وقت شرقی به کلولند، اوهایو می رسد. در این مدت مناطق خاصی خورشید گرفتگی کامل را تجربه خواهند کرد. مرحله آمریکای شمالی خسوف پس از رسیدن به اقیانوس اطلس، در مجاورت نیوفاندلند، کانادا، در حدود ساعت 5:16 بعد از ظهر به وقت محلی به پایان می رسد. اگر نمی‌توانید به هیچ یک از این مکان‌ها دسترسی پیدا کنید، همیشه می‌توانید این اقدام را به صورت آنلاین یا از طریق کانال‌های تلویزیونی زنده مشاهده کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید