مگ بلاگ

در اینجا آمده است که چگونه Mint Mobile می تواند به شما در صرفه جویی بزرگ در Google Pixel 8 Pro کمک کند

در اینجا آمده است که چگونه Mint Mobile می تواند به شما در صرفه جویی بزرگ در Google Pixel 8 Pro کمک کند

در حالی که قیمت پیکسل 8 پرو به اندازه تلاش های پرچمدار فعلی سامسونگ یا اپل دیوانه کننده نیست، اما نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است. این یکی از معدود نقاط ضعفی بود که در گوشی هوشمند اصلی گوگل پیدا کردیم، اما راهی برای دور زدن آن وجود دارد.

به لطف تبلیغاتی که Mint Mobile در حال حاضر در حال اجرا است، می‌توانید افزایش قیمت را جبران کنید و کمی امتیاز اضافه کنید. طبق شرایط تبلیغ، می‌توانید 200 دلار در Google Pixel 8 Pro صرفه‌جویی کنید و یک Pixel Watch 2 رایگان دریافت کنید. این پیشنهاد از هم‌اکنون تا 2023/12/31 ادامه دارد – یا تا زمانی که موجودی تمام شود.

Pixel Watch 2 به خودی خود یک امتیاز عالی است، زیرا این ساعت هوشمند دارای ویژگی های مختلف، همه کاره و قابل تنظیم است. این دستگاه به طور یکپارچه با پیکسل 8 پرو جفت می شود، زیرا هر دو دستگاه بخشی از اکوسیستم گوگل هستند و به معنای واقعی کلمه برای یکدیگر ساخته شده اند. همچنین در صورتی که لوازم جانبی مطابق برای شما جذاب باشد، تا حدودی سبکی بین تلفن و ساعت هوشمند مطابقت دارد.

Pixel Watch 2 گوگل بر روی یک چیپست کاملاً جدید، ضد آب IP68، بادوام و کاملاً مملو از حسگرها ساخته شده است. این حسگرها مسلماً آن چیزی هستند که آن را متمایز می کنند، زیرا توانایی ردیابی سلامت و خواب در هر ساعت هوشمند مرکزی است. سنسورهای بیشتر و چیپ ست بهتر به این معنی است که ساعت اطلاعات بیشتری برای خاموش کردن دارد و متعاقباً می تواند خوانش دقیق تری داشته باشد. همچنین مانند اکثر محصولات دیگر Google مبتنی بر اندروید است و به طور گسترده با سایر دستگاه‌های غیر پیکسل سازگار است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید