مگ بلاگ

در اینجا به این می پردازیم که چرا تلفن اندرویدی شما ممکن است به طور تصادفی لرزش داشته باشد

در اینجا به این می پردازیم که چرا تلفن اندرویدی شما ممکن است به طور تصادفی لرزش داشته باشد

به شرطی که همه احتمالات دیگر را بررسی کرده باشید، اگر دائماً فکر می‌کنید در حالی که تلفنتان در جیبتان است، لرزش احساس می‌کنید، اما وقتی آن را برای بررسی بیرون می‌آورید هیچ اعلان جدیدی ندارید، ممکن است با یک پدیده ذهنی عجیب و غریب به نام سندرم ارتعاش فانتوم اساساً، مغز شما برخی از حس‌های دیگر را به اشتباه به لرزش تلفن نسبت می‌دهد و باعث می‌شود که لرزش را دچار توهم کنید. به عنوان مثال، شلوار شما ممکن است به پوست شما ساییده شود، یا ماهیچه های شما ممکن است منقبض شوند و مغز شما ممکن است چنین محرکی را به عنوان لرزش تلفن تعبیر کند.

سندرم ارتعاش فانتوم صرفاً یک فرضیه برای توضیح چیزی است که بسیاری از ما تجربه کرده ایم و در حالی که در ادبیات پزشکی مشاهده شده است، یک وضعیت رسمی شناخته شده نیست. اگر سایر دلایل احتمالی لرزش تصادفی را برای یک تلفن اندرویدی، به ویژه موارد ذکر شده در این مقاله، دوباره بررسی کرده‌اید، و همچنان ارتعاشات غیرقابل توضیحی را تجربه می‌کنید، ممکن است ارزش این را داشته باشید که سندرم ارتعاش فانتوم را تجربه می‌کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید