مگ بلاگ

در اینجا توضیح می دهیم که چرا سوئیچ نینتندو فقط 4 گیگابایت رم دارد

در اینجا توضیح می دهیم که چرا سوئیچ نینتندو فقط 4 گیگابایت رم دارد

در نگاه اول، نینتندو سوییچ ممکن است در مقایسه با سایر کنسول‌های بازی ضعیف‌تر به نظر برسد. با این حال، هر کسی که وقت خود را صرف بازی کردن کنسول کرده باشد، موافق است که عملکرد خوبی دارد. تعادل سخت‌افزار و نرم‌افزار کنسول به آن اجازه می‌دهد تا بیشتر از وزن خود ضربه بزند. هرکسی که در طول این سال‌ها نینتندو را دنبال کرده باشد، می‌داند که این غول بازی‌های ویدیویی همیشه با ضربان طبل خودش پیش رفته است و هیچ نمونه‌ای بهتر از سوییچ برای این فلسفه وجود ندارد.

وقتی صحبت از کنسول‌های دستی به میان می‌آید، رم سوییچ به خوبی روی هم قرار می‌گیرد و از دستگاه‌های قدیمی‌تری مانند پلی‌استیشن ویتا که 1 گیگابایت رم یا کمتر داشتند، پیشی می‌گیرد. در نتیجه، سوئیچ تجربه بازی غنی تری را نسبت به دستگاه های سنتی دستی ارائه می دهد. با این حال، زمانی که آن را با Steam Deck جدیدتر مقایسه می کنیم، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. Steam Deck دارای 16 گیگابایت است که آن را به دستگاه قدرتمندتری روی کاغذ تبدیل می کند.

تا آنجایی که کنسول‌هایی مانند پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس پیش می‌روند، رم 4 گیگابایتی سوییچ در مقایسه با رم 8 گیگابایتی یا بیشتر این کنسول‌ها کم به نظر می‌رسد. با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که سوییچ بر ارائه یک تجربه بازی همه کاره به بازیکنان تمرکز دارد، در حالی که پلی استیشن و ایکس باکس بر گرافیک و عملکرد با وفاداری بالا تاکید دارند.

در حالی که بدون شک RAM مهم است، تنها عاملی نیست که تجربه بازی را تعریف می کند. عناصر دیگری مانند CPU، GPU، بهینه سازی بازی و رابط کاربری کنسول نیز نقش مهمی دارند. موفقیت نینتندو سوییچ در این است که چگونه همه این قطعات با هم کار می کنند تا با وجود داشتن حافظه رم کمتر نسبت به سایر کنسول ها، یک تجربه بازی منحصر به فرد و لذت بخش را ارائه دهند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید