مگ بلاگ

در اینجا دلیلی است که حتی جدیدترین نسل آیپد هنوز نمی تواند لپ تاپ شما را جایگزین کند

در اینجا دلیلی است که حتی جدیدترین نسل آیپد هنوز نمی تواند لپ تاپ شما را جایگزین کند

در سال 2019، اپل آی پد او اس را جدا از iOS که روی آیفون ها و قبلاً آیپاد تاچ اجرا می شد، جدا کرد. با این حال، بیشتر ویژگی‌هایی که آن را از iOS متمایز می‌کند، به استفاده از صفحه نمایش اضافی یا استفاده از لوازم جانبی Apple Pencil اختصاص دارد.

اگر شما فردی هستید که به مجموعه برنامه های خلاقیت و بهره وری اپل اختصاص داده شده است، شکاف کمتری وجود دارد. اپل کار جدی روی نسخه‌های صفحه لمسی مانند iMovie و GarageBand انجام داده است تا عملکردی مشابه نسخه‌های macOS داشته باشند. و از می 2023، اپل نسخه‌های آی‌پد مبتنی بر اشتراک Final Cut Pro و Logic، برنامه‌های ویرایش ویدیو و صدا حرفه‌ای خود را به ترتیب اضافه کرده است. (بررسی‌های آن‌ها ترکیبی است، برای مثال The Verge، Logic را ستایش می‌کند در حالی که Final Cut Pro را محدودتر می‌یابد.)

این فراتر از محدوده برنامه های بهره وری و خلاقیت اپل است که در آن محدودیت ها آشکارتر می شوند. به عنوان مثال، اگر پادکست یا پخش کننده هستید، به خصوص یکی از منابع صوتی/تصویری که خارج از منابع صوتی/تصویری در جلسات ضبط شما کار می کند، به جای افزودن آنها در مرحله پس از تولید، به صورت زنده روی نوار کار می کند؟ به سختی می توانید چیزی را برای iPad پیدا کنید که عملکردهای مثلاً Audio Hijack را برای ترکیب منابع صوتی مختلف با هم در زمان واقعی تکرار کند. همین امر در مورد برخی از نرم افزارها نیز صدق می کند، زیرا iPad قرار نیست به طور کلی جایگزین رایانه های سنتی تر شود و به این دلیل که iPad هنوز شما را به “باغ دیواری” اپ استور محدود می کند.

به زبان ساده، macOS گزینه های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید