مگ بلاگ

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید درباره فرآیند پیش‌سفارش Apple Vision Pro بدانید

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید درباره فرآیند پیش‌سفارش Apple Vision Pro بدانید

علیرغم موقعیت ممتاز آن در برچسب قیمت 3499 دلاری، علاقه معقولی در میان مصرف کنندگان در مورد محصول جدید اپل وجود دارد. اوایل این هفته، مینگ چی کو، تحلیلگر فناوری اپل، اشاره کرد نشان داد اپل تنها بین 60000 تا 80000 دستگاه ویژن پرو را برای فروش 2 فوریه تولید کرده است. به همین دلیل، انتظار می‌رود که تقاضا برای Vision Pro بسیار بالا باشد و احتمالاً به سرعت از انبار خارج شود.

کو پیش از این نیز اشاره کرده بود که هدف کلی اپل برای فروش ویژن پرو حدود 500000 دستگاه است. در حالی که ممکن است این عدد به تنهایی زیاد به نظر برسد، اما این اعداد برای شرکتی مانند اپل که به ارسال میلیون‌ها محصول عادت دارد، ناچیز است. به نظر می رسد اپل از این دسته اولیه 500000 دستگاهی برای ارزیابی بازخورد در مورد محصول قبل از شروع یک دوره تولید بلندپروازانه تر استفاده می کند.

کسانی که قصد پیش‌سفارش ویژن پرو را ندارند، از تاریخ 2 فوریه 2024 می‌توانند مستقیماً یکی از فروشگاه‌های اپل را خریداری کنند. این شرکت قبلاً اعلام کرده است که فروشگاه‌هایش در اوایل روز عرضه به دلیل عجله بازگشایی خواهند شد. اپل هنوز اعلام نکرده است که خریداران بالقوه Vision Pro به هر نوع قرار ملاقاتی برای آزمایش و/یا خرید دستگاه نیاز دارند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید