مگ بلاگ

در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا ظرفیت فوق العاده 5G تازه به روز شده T-Mobile در شهر شما کار می کند یا نه

در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا ظرفیت فوق العاده 5G تازه به روز شده T-Mobile در شهر شما کار می کند یا نه

این ارائه دهنده تلفن همراه خاطرنشان کرد که مناطق روستایی هدف گسترش پهنای باند Ultra Capacity 5G هستند. برای پنسیلوانیا، ارتقاء عملکرد را برای 2.2 میلیون نفر افزایش می دهد. T-Mobile اشاره کرد که نزدیک به یک میلیون از این مشتریان در جوامع روستایی ساکن هستند. لوئیزیانا ایالت دیگری بود که در این اطلاعیه ذکر شد. ارائه‌دهنده بی‌سیم خاطرنشان کرد که وقتی همه چیز با مزایده 108 راه‌اندازی شود، 92 درصد از شهرستان‌های ایالت ارتقاء خواهند یافت. T-Mobile همچنین اظهار داشت که تقریباً در تمام شهرستان های ایالات متحده با Auction 108 مجوز دریافت کرده است، بنابراین حتی اگر شما یکی از مناطقی نباشید که در حال ارتقاء هستند، باز هم در سفر سود خواهید برد.

ظرفیت 5G Ultra، که به عنوان “5G UC” نشان داده می شود، ارتقاء قابل توجهی از 5G استاندارد است. اتصال باند میانی و باند بالا Ultra Capacity روی فرکانس‌های 2.5 گیگاهرتز اجرا می‌شود، در حالی که T-Mobile Extended Range 5G روی فرکانس‌های باند پایین 600 مگاهرتز اجرا می‌شود. باند پایین از مزیت برد بهتری برخوردار است اما از سرعت پایین‌تری رنج می‌برد. با معرفی برج‌های جدید و طیف ۲.۵ گیگاهرتز، مشتریان بیشتری از T-Mobile می‌توانند از سرعت‌های بالاتر ظرفیت ۵G بهره ببرند.

البته، همه اینها بستگی به این دارد که آیا شما یک گوشی با قابلیت 5G دارید، مانند Samsung Galaxy S24 Ultra یا OnePlus 12. آنهایی که دستگاهی با قابلیت 5G ندارند، تفاوتی در سرعت مشاهده نخواهند کرد. اما اگر مشتری T-Mobile هستید، این گسترش ممکن است نشانه شما برای ارتقا به یک تلفن 5G باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید