مگ بلاگ

در اینجا نحوه سفارشی سازی این کادیلاک یکبار مصرف توسط جو بایدن در حال حاضر برای حراج آمده است

در اینجا نحوه سفارشی سازی این کادیلاک یکبار مصرف توسط جو بایدن در حال حاضر برای حراج آمده است

این سدان کادیلاک ATS-V مدل 2018 که برای مناقصه در پلتفرم حراجی Cars & Bids طراحی شده است، یک وسیله نقلیه واقعاً منحصر به فرد است و نه فقط به این دلیل که معاون سابق رئیس جمهور و رئیس جمهور فعلی زمانی آن را اجاره کرده بودند.

این ATS-V با داشتن یک موتور قدرتمند 3.6 لیتری توئین توربو V6 با توانایی ارائه 464 اسب بخار قدرت، دارای چرخ های 18 اینچی CT4-V Blackwing و جلوپنجره Renick Performance است. یک برچسب پنجره با امضای شخص رئیس جمهور و کپی مکاتبات ایمیلی با مدیران کادیلاک نیز در این فروش گنجانده شده است.

فضای داخلی چیزی است که این سدان ATS-V را متمایز می کند. به گفته داگ دمورو، روزنامه‌نگار خودرو، این خودرو «به‌عنوان تنها نمونه‌ای که از کارخانه با فضای داخلی زیبای کونا براون، درخواست ویژه‌ای از سوی خود بایدن، با مشخصات منحصربه‌فرد تحویل شد». “اگر به دنبال یک سدان اسپرت توانا و خاص با سابقه ریاست جمهوری و مشخصات کاملا منحصر به فرد هستید، همین است!” دیمورو می گوید.

ATS-V سابق بایدن با تجهیزات کارخانه ای عالی نیز عرضه می شود. این شامل جلوپنجره، نشان‌ها، چرخ‌های صورت جلا داده شده 18 اینچی، روکش فیبر کربنی موتور، سانروف برقی و صندلی‌های جلوی گرم‌کن می‌شود. خودرو حدود 16000 مایل رانده شد و اسناد سرویس نشان می‌دهد روغن موتور و فیلتر آخرین بار در آگوست 2023 تعویض شده‌اند، در حالی که مجموعه رادیویی کنترل در می 2022 تعویض شده است. خودرو در آوریل 2020 و ژوئن 2023 “آسیب جزئی” دید. سپرها دو بار اصلاح شدند که جدیدترین آن در ژوئن 2023 بود، در حالی که تریم سپر عقب در می 2020 نصب شد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید