مگ بلاگ

در اینجا نحوه ضبط صفحه نمایش آیفون خود آورده شده است

در اینجا نحوه ضبط صفحه نمایش آیفون خود آورده شده است

به طور پیش‌فرض، مرکز کنترل آیفون چندین ابزار مفید مانند Wi-Fi، حالت هواپیما، بلوتوث، و کنترل‌های میزان صدا و روشنایی اضافه شده است. با این حال، می‌توانید مرکز کنترل خود را سفارشی کنید تا تعداد دفعاتی که باید برنامه تنظیمات را برای انجام گزینه‌های اولیه باز کنید، کاهش دهید. برای ضبط صفحه نمایش آیفون خود با استفاده از ویژگی داخلی iOS، باید آن را با دنبال کردن مراحل زیر به Control Center خود اضافه کنید:

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

  2. روی Control Center ضربه بزنید.

  3. به پایین بروید تا ضبط صفحه را در بخش کنترل‌های بیشتر پیدا کنید.

  4. روی نماد سبز رنگ پلاس (+) در کنار ضبط صفحه ضربه بزنید و به طور خودکار به بخش کنترل‌های گنجانده شده منتقل می‌شود.

برای ضبط صفحه آیفون خود، به Control Center مراجعه کنید. اگر مدلی قدیمی‌تر از آیفون X دارید، می‌توانید با کشیدن انگشت به بالا از پایین صفحه به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید. برای دستگاه‌های بالاتر از iPhone X، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین بکشید.

اکنون، باید یک نماد ضبط صفحه را ببینید. روی آن ضربه بزنید و یک شمارش معکوس سه ثانیه ای آغاز می شود. در حالی که ضبط های صفحه به طور پیش فرض صدای داخلی را ضبط می کنند، صدای خارجی ضبط نمی شود. بنابراین، اگر می‌خواهید برای همراهی با ضبط صفحه خود، یک صدا را ضبط کنید، نماد ضبط صفحه را طولانی فشار دهید و روی دکمه میکروفون ضربه بزنید. اکنون، هر بار که ضبط صفحه را شروع می کنید، صدای خارجی ضبط می شود.

هنگامی که صفحه نمایش خود را ضبط کردید، می توانید با رفتن به مرکز کنترل و ضربه زدن روی دکمه ضبط صفحه یک بار دیگر یا با ضربه زدن روی نوار وضعیت قرمز در بالای صفحه یا جزیره پویا متوقف شوید. با رفتن به برنامه Photos می توانید به ضبط خود دسترسی داشته باشید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید