مگ بلاگ

در اینجا نحوه غیرفعال کردن آن آورده شده است

X، پلتفرم رسانه اجتماعی که قبلا با نام توییتر شناخته می شد، بالاخره قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را معرفی کرد. راحتی تماس فقط برای مشترکین X Premium در دسترس است و در حال حاضر محدود به برنامه iOS است. با این حال، پلت فرم است صفحه پشتیبانی می گوید به زودی برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این ویژگی به مشتری دسکتاپ گسترش خواهد یافت یا خیر وجود ندارد.

قابل ذکر است که برای دریافت تماس نیازی به حساب X Premium ندارید. برای تماس‌های صوتی، کاربران به ویژگی‌های اصلی مانند کنترل‌های بی‌صدا کردن میکروفون و قرار دادن تماس روی بلندگو نیز دسترسی خواهند داشت. در تماس‌های ویدیویی، امکان جابه‌جایی بین دوربین‌های جلو و عقب یا خاموش کردن کامل فید دوربین وجود دارد. X این ویژگی را به سیستم پیام رسانی مستقیم خود متصل کرده است، و به این ترتیب، تنها پس از شروع مکالمه در بخش DM می توانید تماس برقرار کنید.

اینجاست که اوضاع به هم می‌ریزد. از زمان ورود ایکس پریمیوم، توییتر قوانینی را تغییر داده است که بر اساس آنها می توانید پیام های مستقیم ارسال کنید. اما چیزی که گیج کننده است این است که فراخوانی X به طور پیش فرض فعال است. خوشبختانه، تنظیماتی وجود دارد که فقط از طرف افراد متقابل و نه افراد غریبه مجاز است.

چگونه امتیاز تماس را در X کنترل کنیم؟

اگر نمی‌خواهید با X تماس صوتی یا تصویری داشته باشید، می‌توانید به راحتی آن را خاموش کنید. از طرف دیگر، می‌توانید فهرست افرادی را که می‌توانند در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متعلق به ایلان ماسک به شما زنگ بزنند، محدود کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  1. برنامه X را در آیفون خود باز کنید.
  2. روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در قسمت کناری که در لبه سمت چپ باز می‌شود، روی «تنظیمات و پشتیبانی» و سپس «تنظیمات و حریم خصوصی» در منوی کشویی ضربه بزنید.
  4. در صفحه بعد، به پایین بروید و “Privacy and Security” را انتخاب کنید.
  5. در اینجا، گزینه ای به نام «پیام های مستقیم» را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا در صفحه کنترل های پیام رسانی قرار بگیرید.
  6. اگر اصلاً نمی‌خواهید از سیستم تماس در X استفاده کنید، فقط کلیدی را که می‌گوید «فعال کردن تماس صوتی و تصویری» را خاموش کنید. به طور پیش فرض فعال است. اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی بیشتر هستید، می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری را فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، کاربران تأییدشده یا کسانی که در دفترچه آدرس خود هستند مجاز کنید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید