مگ بلاگ

در اینجا نحوه فعال کردن آن آمده است

در اینجا نحوه فعال کردن آن آمده است

در حالی که جزئیات در آخرین وبلاگ محدود است، Google سند پشتیبانی دیگری را ارائه کرده است که جزئیات نحوه عملکرد این ویژگی و نحوه فعال کردن آن را توضیح می دهد. اولین باری که پس از به‌روزرسانی پیامی بیش از 40 کلمه دریافت می‌کنید، «دستیار Google» در Android Auto از شما درخواست می‌کند تا اجازه دهید پیام کوتاه‌تر شود. شما فقط باید بگویید “بله” و خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای پیام های بعدی فعال می شوند. اگر نمی خواهید نسخه های کوتاه تری از پیام های خود را دریافت کنید، “نه” بگویید. اگر درخواست را از دست دادید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات در Android Auto آن را به صورت دستی فعال کنید. در تنظیمات، روی «اعلان‌ها» ضربه بزنید و «خلاصه پیام» را فعال کنید.

گوگل خاطرنشان می کند که خلاصه ها ممکن است نادرست باشند زیرا توسط یک هوش مصنوعی (احتمالا جمینی) تولید شده اند. این می افزاید که پیام های خلاصه شده ذخیره نمی شوند یا برای آموزش یک LLM استفاده نمی شوند.

مهمتر از آن، خلاصه پیام‌ها به دستگاه‌ها و مناطق خاصی محدود می‌شود – اما Google مشخص نمی‌کند کدام یک. در حالی که فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده مشخص نیست، پیکسل 8 و سری گلکسی اس 24 به‌طور قابل‌توجهی اولین دستگاه‌هایی هستند که از این ویژگی برخوردار می‌شوند. این لیست ممکن است شامل دستگاه‌های اندرویدی با تراشه‌های درجه یک پرچم‌دار باشد که قادر به پردازش عملکردهای هوش مصنوعی روی دستگاه هستند. در نهایت، این ویژگی به جای خلاصه کردن همه پیام‌های پیام‌های مختلف، به یک مکالمه محدود می‌شود.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید