مگ بلاگ

در اینجا چند حالت اولیه برای ارتقاء سطح موستانگ SN95 شما آورده شده است

نصب یک ورودی هوای سرد پس از فروش برای فورد موستانگ SN95 شما با موتور V6 یا V8 معجزه می کند. یک مجموعه باکیفیت با شیلنگ‌هایی با قطر بزرگ‌تر، یک عنصر فیلتر با محدودیت کمتر، و محافظ‌های حرارتی ارائه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که موتور هوای خنک‌تر و متراکم‌تری را می‌بلعد و قدرت و گشتاور بیشتری را از یک ارتقای ساده که خودتان انجام دهید، آزاد می‌کند. به عنوان مثال، K&N وعده افزایش تا 10 اسب بخار قدرت و 11 پوند فوت گشتاور را از کیت ورودی هوای سرد موستانگ SN95 خود می دهد.

مد بعدی یک کیت اگزوز پس از فروش است. موستانگ SN95 اولین بازطراحی قابل توجه این پلتفرم را از زمان عرضه Fox Mustang در سال 1979 اعلام کرد، اما هرگز DNA ماشین عضلانی خود را از دست نداد. نصب کیت اگزوز اکسل پشتی یا کت پشتی پس از فروش، خشم بیشتری را از لوله اگزوز موستانگ شما خارج می کند و موارد با کیفیت می توانند به میزان قابل توجهی فشار برگشتی موتور را کاهش داده و جریان اگزوز را بهبود بخشند. اگزوز جدید می تواند به آزادسازی عملکرد بیشتر کمک کند و در عین حال حضور سینه سینه ماشین عضلانی شما را تقویت کند.

در همین حال، می‌توانید مجموعه‌ای از هدرهای بلند یا کوتاه را انتخاب کنید تا خشم و صدای موتور را آزاد کنید، اما بیشتر ارتقاء هدرها به یک نقشه مجدد ECU نیاز دارند تا نرم‌افزار رایانه را با جریان ورودی/اگزوز بالاتر مطابقت دهد. با این حال، جایگزینی هدرهای استوک در موستانگ SN95 شما برای برنامه های مسابقه ای یا دریفت ایده آل است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید