مگ بلاگ

در اینجا چند مایل هر خودروی الکتریکی تسلا می تواند طی کند، رتبه بندی شده است

در اینجا چند مایل هر خودروی الکتریکی تسلا می تواند طی کند، رتبه بندی شده است

از بسیاری جهات، مدل S خودروی مشخص تسلا است. این خودرویی است که در حدود طولانی ترین زمان را داشته است، زیرا یک دهه پیش رودستر اصلی خود را متوقف کرد. و تا زمانی که Cybertruck آمد، این گران‌ترین وسیله نقلیه آن نیز بود. همچنین با برد خود بسیار بالاتر از بقیه ناوگان تسلا ایستاده است و جهشی عظیم از نفر دوم دارد.

مدل S، مانند مدل X، در پیکربندی استاندارد یا Plaid عرضه می شود. مدل Plaid برد زیرزمین خودروهای ردیف S را در حدود 396 مایل تخمین زده می‌کند، تقریباً 50 مایل بیشتر از مدل X درجه یک. این تنها تسلا است که از 400 مایل عبور کرده است. یک بار دیگر، این یک موتور دوگانه برای استاندارد و یک موتور سه‌گانه برای Plaid است.

تسلا با فاصله 155 مایلی که خودروی کوتاه‌برد خود را از دوربردترین خودروی خود جدا می‌کند، یک وسیله نقلیه الکتریکی آماده برای تقریباً هر نوع راننده‌ای دارد، چه همیشه در جاده باشید و چه فقط سفرهای گاه به گاه به خواربارفروشی داشته باشید. و مطب دندانپزشکی

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید