مگ بلاگ

در اینجا چیزی است که آلفارومئو 33 استرادیل 2025 ارزش قیمتش را داشته باشد

در اینجا چیزی است که آلفارومئو 33 استرادیل 2025 ارزش قیمتش را داشته باشد

بیایید با چیزی شروع کنیم که اکثر مردم می خواهند بلافاصله بدانند: ارقام عملکرد. Alfa Romeo 33 Stradale مطمئناً اعداد قابل توجهی ندارد. شاید جالب‌ترین ویژگی 33 Stradale این باشد که مشتریان می‌توانستند آن را با پیشرانه احتراق داخلی یا پیشرانه الکتریکی کامل باتری انتخاب کنند.

گزینه احتراق داخلی یک توربو دوقلوی 3.0 لیتری V6 است که به یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه متصل شده و به چرخ‌های عقب نیرو می‌دهد. مجموع قدرت خروجی آن 611 اسب بخار است و قادر است سرعت 0 تا 60 را در کمتر از سه ثانیه طی کند. اگرچه آلفارومئو رقم دقیقی برای آن زمان 0 تا 60 ارائه نمی کند. با این حال، آنها حداکثر سرعت 206 مایل در ساعت را ارائه می دهند.

از طرف دیگر، گزینه قدرت الکتریکی قدرت خروجی را به مجموع قابل توجه 740 اسب بخار افزایش می دهد. با این حال، آلفارومئو زمان صفر تا 60 مایل در ساعت یکسان، کمتر از سه ثانیه را فهرست می کند، بنابراین مشخص نیست که کدام نسخه زمان بهتری دارد. احتمالاً به دلیل وزن اضافی، آپشن الکتریکی حداکثر سرعت 192 مایل در ساعت را دارد.

در مورد وزن اضافی، وزن محدود ذکر شده برای نسخه بنزینی 3300 پوند است که برای یک خودروی مدرن بسیار سبک است. با این حال، نسخه الکتریکی آن کمی سنگین‌تر است و بیش از 4600 پوند دارد. اضافه کردن 1300 پوند مطمئناً یک جهش قابل توجه است. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که خودروهای الکتریکی معمولاً بسیار سنگین هستند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید