مگ بلاگ

در اینجا چیزی است که باید قبل از خرید آنها بدانید

در اینجا چیزی است که باید قبل از خرید آنها بدانید

در بالا یک باتری لیتیومی USB Ryobi را می بینید. در سمت چپ، پورت USB-C را همانطور که معمولاً به نظر می‌رسد، و در سمت راست، پلاستیک اطراف پورت USB-C را روشن می‌بینید. Ryobi این باتری را “LED سوخت سنج” می نامد. اگر باتری شارژ داشته باشد، فشار دادن دکمه باتری (درست زیر درگاه) نشانگر سوخت را روشن می کند — اگر دستگاه شارژ نداشته باشد، چراغ فعال نمی شود.

هنگامی که باتری به برق وصل می شود (با کابل USB-C)، نشانگر LED هنگام شارژ چشمک می زند و پس از شارژ کامل روشن می شود. اگر سیم USB-C را وصل کنید و در منبع تغذیه یا خود کابل USB-C خطایی وجود داشته باشد، همین چراغ خاموش می ماند.

به طور عجیبی، به نظر می رسد حداقل دو نسل از باتری لیتیوم USB USB Ryobi وجود دارد – یکی با دکمه و دیگری بدون. اگر در حال حاضر یک باتری لیتیومی کاملاً جدید Ryobi USB را جدا از یک دستگاه می‌خرید، احتمالاً باتری دارای دکمه را دریافت خواهید کرد. اگر یکی از اولین موج ابزارهای USB لیتیوم را خریداری می کنید که شامل یک باتری در بسته بندی است، مطمئن شوید که آیا دکمه آن را دارد یا خیر.

تا آنجا که در اینجا توانستیم با دو نوع باتری مختلف بگوییم، هیچ تفاوتی در ظرفیت شارژ، سرعت یا هر چیز مهم دیگری وجود ندارد. فقط همین دکمه است: یا آن را دریافت می‌کنید یا نمی‌گیرید.

به روز رسانی: یکی دیگر از تفاوت های بین نسل ها این است که باتری نسل دوم می تواند به عنوان یک بسته باتری قابل حمل برای تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند شما (یا دستگاه کوچک دیگری که دارای سیم USB-C برای شارژ است.) عمل کند. باتری نسل اول این کار را انجام می دهد. این ویژگی را ندارند

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید