مگ بلاگ

در اینجا 3 نکته امنیتی اندروید برای محافظت از داده های خود آورده شده است

در اینجا 3 نکته امنیتی اندروید برای محافظت از داده های خود آورده شده است

به روز رسانی سیستم عامل اندروید یک اقدام امنیتی فوق العاده حیاتی است که اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا وصله های امنیتی اغلب به روز رسانی های اندروید را همراهی می کنند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار دائماً با هکرهایی که سعی در سوء استفاده از شکاف‌های امنیتی یک دستگاه دارند، مبارزه می‌کنند. هنگامی که یک اکسپلویت برای توسعه دهندگان نرم افزار شناخته می شود، اغلب به زودی در یک به روز رسانی وصله می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که دستگاه خود را به روز نگه دارید.

این به روز رسانی ها نیز فقط ارتجاعی نیستند. به روز رسانی های امنیتی می تواند حفاظت از داده ها و ویژگی های امنیتی پیشگیرانه را به همراه داشته باشد. باید عادت کنید که حداقل یک بار در ماه بررسی کنید که آیا یک وصله امنیتی در دسترس دارید، زیرا گاهی اوقات به طور خودکار شروع نمی شود. برای نصب جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه Android خود، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه تنظیمات خود را باز کنید.
  2. به پایین بروید و روی امنیت و حریم خصوصی ضربه بزنید.
  3. System and Updates را در تب تنظیمات انتخاب کنید.
  4. روی Security Update ضربه بزنید تا پنجره ای باز شود که به شما اطلاع می دهد چه نسخه ای را اجرا می کنید.
  5. روی دکمه Check for Update در سمت راست پایین صفحه نمایش ضربه بزنید.
  6. اگر به روز رسانی در دسترس است، نصب را انتخاب کنید.

گزینه به‌روزرسانی امنیتی در دستگاه‌های منتخب سامسونگ را می‌توانید در صفحه به‌روزرسانی‌های امنیتی در زیر بیومتریک و امنیت در منوی تنظیمات پیدا کنید. ممکن است با یک دستگاه اندرویدی قدیمی‌تر خوش شانس نباشید، زیرا به‌روزرسانی‌های امنیتی پس از مدتی متوقف می‌شوند. به عنوان مثال، گوگل هفت سال به روز رسانی سیستم عامل را در خط پیکسل 8 خود ارائه می دهد، در حالی که اکثر سازندگان به روز رسانی امنیتی دو تا چهار ساله را ارائه می دهند. اگر تلفنی دارید که دیگر به‌روزرسانی دریافت نمی‌کند، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید