مگ بلاگ

دستیار صوتی بعدی مرسدس منتظر نمی ماند تا شما ابتدا با آن صحبت کنید

دستیار صوتی بعدی مرسدس منتظر نمی ماند تا شما ابتدا با آن صحبت کنید

در حالی که صدا ممکن است روش اصلی تعامل برای دستیار مجازی MBUX باشد، اما این بدان معنا نیست که مرسدس نمایشگرهای بزرگی را که معمولاً در وسایل نقلیه خود به نمایش می‌گذارند فراموش کرده است. برای مثال، آواتار متحرک با استفاده از موتور بازی Unity، با گرافیک‌های سه‌بعدی بلادرنگ شامل حرکت، شدت، رنگ و روشنایی ساخته شده است.

در همین حال، MBUX Surround Navigation مبتنی بر ناوبری واقعیت افزوده است که در حال حاضر در خودروهای تولیدی مرسدس بنز موجود است. در جایی که سیستم موجود می‌تواند چرخش‌های آینده را روی یک دوربین زنده از جاده‌های پیش رو در نمایشگر خودرو پوشش دهد، این سیستم جدید – بر اساس سیستم عامل آینده MB.OS این خودروساز – گرافیک‌های مبتنی بر Unity را اضافه می‌کند که نشان می‌دهد خودرو چه چیزی را شناسایی کرده است. محیط.

برای مثال، MBUX Surround Navigation می‌تواند بین اتومبیل‌ها، وانت‌ها، کامیون‌ها و دوچرخه‌سواران و عابران پیاده‌ای که ممکن است وارد جاده شوند یا خطرات دیگر را تشخیص دهد. مسیر واقعی تری که راننده باید برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی شده خود طی کند، از طریق آن صحنه دیجیتال در هم تنیده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید