مگ بلاگ

دستیار مجازی نسل بعدی مرسدس می تواند ساکت بماند اگر دوربین هایش شما را عصبانی کنند

دستیار مجازی نسل بعدی مرسدس می تواند ساکت بماند اگر دوربین هایش شما را عصبانی کنند

البته اثبات پودینگ این است که واقعاً چقدر از فناوری های جدید مرسدس استفاده شده است. این معیار هم بر اساس تحقیقات موجود – از جمله آزمایش‌کننده‌های بتای مرسدس بنز، که در حال حاضر حدود 900000 دارنده وسیله نقلیه واجد شرایط هستند – و هم بر اساس بازخورد زمانی که این سیستم‌ها در طبیعت عرضه شدند، خواهد بود.

به عنوان مثال، LLM ها می خواهند کمی تنظیم کنند. اوستبرگ می گوید: “این یک ابزار کاملاً جدید است، ابزاری است که قبلاً نداشتیم. اما باید یاد بگیریم که چگونه از آن ابزار استفاده کنیم.”

از نسخه بتا، استفاده از “Hey Mercedes” در مقایسه با سیستم کنترل صوتی سنتی 50 درصد افزایش یافته است. اوستبرگ همچنین قصد دارد از داده‌های استفاده ناشناس از وسایل نقلیه در ناوگان جهانی استفاده کند تا تفاوت‌های جغرافیایی را ببیند، ویژگی‌هایی که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند، و ممکن است اصلاً به نتیجه نرسیده باشند. همچنین با دستیار مجازی MBUX بازخورد دقیق تری دریافت خواهد شد نمی تواند کمک کند، چه به دلایل اتصال ضعیف یا هر چیز دیگری باشد. به طور خلاصه، اگر می‌خواهید ماشین شما مکالمه خوبی باشد، ممکن است به اشتراک‌گذاری – و کمی صبر – نیاز داشته باشد تا بتوان سودمندترین دستاوردها را باز کرد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید