مگ بلاگ

دوج فقط نوار را برای خودروهای الکتریکی عضلانی تنظیم کنید

دوج فقط نوار را برای خودروهای الکتریکی عضلانی تنظیم کنید

اگر رفتار دوج با چارجر و چلنجر نشانه‌ای از توانایی آن در درک مخاطب است، دوج برای فروش چارجر دیتونا مشکل زیادی ندارد. این در ابتدا برای جذب نسل جدیدی از طرفداران خودرو است که تنها در معرض خودروهای سریع تماشای شتاب تسلا است.

طرفداران ماشین عضلانی هاردکور که کلمات “تطابق اعداد” و عبارت “بدون ضربه زدن به لاستیک، بدون توپ‌باز، من می‌دانم چه دارم” را برای همیشه بخشی از واژگان خود دارند، ممکن است بلافاصله وارد ماشین عضلانی الکتریکی جدید نشوند. آنها Dodge Charger Sixpack احتراق داخلی را دریافت می کنند و می دانند که آنها عمداً خودروی کم قدرت را انتخاب کرده اند.

ماشین‌های عضلانی برای خنک بودن نیازی به داشتن یک V8 بزرگ و ناکارآمد ندارند و ماشین‌های برقی نباید استریل و آرام‌بخش به نظر برسند. Charger Daytona (امیدواریم) به خودروسازان خودروهای برقی در آینده این امکان را می دهد که کفال پرورش دهند، آستین های تی شرت Iron Maiden خود را پاره کنند و حتی یک انس لذت ببرند. با معرفی Charger Daytona، توپ محکم در زمین سایر برندها قرار دارد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید