مگ بلاگ

راک شما مانند طوفان تنگستن

راک شما مانند طوفان تنگستن

Ram 1500 آخرین بار برای مدل سال 2019 به طور کامل بازطراحی شد. رم موتور V6 دیزلی را برای مدل 2024 کنار گذاشت و تازه سازی 2025 با کنار گذاشتن موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ گامی قابل توجه جلوتر رفت. این تعجب آور نیست – هر کسی که در حال حاضر یک کامیون رم دارد احتمالاً از تعمیرات اساسی موتور که برای اولین بار در برندهای Dodge و Jeep رخ داد آگاه است – اما هر دو هنوز هم حداقل در تئوری یک یخ برای ژانر Biggest Baddest Trucks هستند.

به نظر نمی رسد رام آنقدرها هم نگران این موضوع باشد. جفت موتور V6 Hurricane که برای اولین بار در جیپ واگنیر و گرند واگنیر دیدیم، قدرت V8 را ارائه می‌دهند و بقیه مزایا و ویژگی‌های 1500 نیز بسیار خوب هستند. این یکی از جامع‌ترین به‌روزرسانی‌های میان دوره‌ای است که در حافظه اخیر دیده‌ایم، و به‌نظر می‌رسد به‌جای آنچه که خودروساز می‌خواهد، با آنچه خریداران می‌خواهند، مناسب باشد. ایمان داشتن خریداران می خواهند

جدا از سطح تریم تنگستن جدید، که با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت، به روز رسانی های بیرونی Ram 1500 در سمت ظریف قرار دارند. مارک تروستل، رئیس طراحی بیرونی رم، در جلسه توجیهی قبل از رانندگی توضیح داد که این برند “نیازی به تغییر همه چیز روی آن نداشت” زیرا مالکان کامیون “چهره های روی کامیون های خود را دوست دارند.” برای این منظور، هر یک از هشت تریم رم 1500 2025 ظاهری متمایز دارند، اما بدنه خود تغییرات کمی را مشاهده می کند. تنگستن اولین “کامیون فاسیا” این نام تجاری است که از سپر فولادی استاندارد خودداری می کند و قسمت جلویی آن مجسمه سازی شده است. مدل Rebel به دلیل تأکید بر عرض به جای ارتفاع آن، ظاهر جسورانه‌تری برای مطابقت با مهارت‌های خارج از جاده‌اش دارد که با لهجه‌های مشکی و چرخ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های 33 اینچی تثبیت شده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید